Spletne strani MOL Slovenija d.o.o. uporabljajo piškotke (majhne datoteke podatkov, ki se izmenjujejo med strežnikom in stranko), kar omogoča boljšo izkušnjo pri uporabi spletne strani za obiskovalce in s tem boljše storitve, ki so jih deležni.
Zbiramo tudi anonimne statistične podatke z namenom izboljšanja funkcionalnosti in delovanja naše spletne strani.


Več na Politika zasebnosti
Facebook Youtube Linkedin Instagram

Filtriranje novic glede na datum:

Filtriranje novic glede na ključno besedo:

Skupina MOL podpisala pogodbo o nakupu mreže OMV s 120-mi bencinskimi servisi po vsej Sloveniji

  • Skupina MOL je podpisala pogodbo o nakupu nadaljnjih 92,25 % deleža v družbi OMV Slovenija d.o.o., ki poleg prodajne mreže 120-ih bencinskih servisov vključuje tudi veleprodajni segment.
  • Skupina MOL bo s tem v Sloveniji povečala število bencinskih servisov iz trenutnih 53 na 173 maloprodajnih enot.
  • Skupina MOL sledi svoji 2030+ Shape Tomorrow strategiji na področju Storitev za kupce, omenjeno pa predstavlja že tretjo maloprodajno pridobitev v zadnjih treh mesecih.

Budimpešta, 8. junij 2021 – Skupina MOL je z družbo OMV Downsteam GmbH podpisala dogovor o nakupu 92,25 % poslovnega deleža v družbi OMV Slovenija d.o.o., v katerem ima družba INA d.d. že 7,75 % manjšinski delež. Dogovorjena kupnina znaša 301 milijon EUR (100 % poslovni delež v OMV Slovenija d.o.o.).

Transakcija vključuje 120 bencinskih servisov po vsej Sloveniji. OMV Slovenija d.o.o. upravlja maloprodajno mrežo bencinskih servisov v Sloveniji pod znamkami: OMV (107), EuroTruck (5), Avanti /DISKONT (8). Skupina MOL in INA bosta tudi postala 100 % lastnika veleprodajnega segmenta prevzetega podjetja.

Trenutno je Skupina MOL s svojimi 48-imi bencinskimi servisi, pod blagovno znamko MOL, in 5 bencinskimi servisi, pod blagovno znamko INA, tretji največji maloprodajni ponudnik na trgu v Sloveniji.

Transakcija je predmet odobritve s strani pristojnih organov za varstvo konkurence.

Dogovor je v skladu s posodobljeno dolgoročno strategijo Skupine „ SHAPE TOMORROW “ 2030+, ki daje poseben poudarek razvoju segmenta Storitev za kupce.

“Ta korak je v skladu z našimi strateškimi cilji za nadaljnjo širitev mreže bencinskih servisov na obstoječih in potencialnih novih trgih Srednje in Vzhodne Evrope. Skupina MOL želi do leta 2025 doseči 2.200 bencinskih servisov, potencialno še več, v kolikor bi se pojavilo še več dobrih priložnosti. Menim, da ima segment Storitev za kupce velik potencial znotraj energetskega prehoda. Naši bencinski servisi niso več samo bencinske črpalke. Z nenehnim razvojem in digitalizacijo, ki oblikuje prihodnje potrošniške in mobilnostne trende, ponuja MOL priročnost, saj želimo pomagati ljudem na poti, ne glede na to, kaj poganja strankino prevozno sredstvo. Poleg tega nam integrirani poslovni model in pospešena rast zagotavljata finančna sredstva za razvoj trajnostnih rešitev in krepitev krožnega gospodarstva v regiji. Slovenija ni nov trg za nas, saj smo v zadnjih 25 letih imeli priložnost ponuditi vrhunska goriva in storitve, MOL Slovenija pa je postala zgodba o uspehu. S tem korakom bomo, skupaj z družbo INA, postali ključni akter v Sloveniji. ” – je povedal Zsolt Hernádi,  predsednik in izvršni direktor Skupine MOL.

Prevzem OMV Slovenija predstavlja tako že tretji objavljen posel od februarja 2021, ko je Skupina MOL posodobila svojo dolgoročno strategijo.  V sklopu posodobljene strategije je Skupina MOL nedavno objavila, da je družba Slovnaft kupila 100 % delež družbe Normbenz Slovakia d.o.o., ki na Slovaškem vključuje 16 bencinskih servisov in ki delujejo pod blagovno znamko Lukoil. Prav tako je MOL z družbo Marché International AG sklenil pogodbo o nakupu podjetja, ki na Madžarskem upravlja 9 restavracij pod blagovno znamko Marché.

MOL je na slovenski trg vstopil leta 1996 z namenom, da razvije poslovanje tako na maloprodajnem kot na veleprodajnem trgu. Do leta 2011 je podjetje upravljalo 31 bencinskih servisov, vključno s prevzeto mrežo bencinskih servisov TUŠ. V letu 2016 se je mreži MOL pridružilo še 11 bencinskih servisov Agip. Vzporedno z izgradnjo novih in z integracijo 5-ih bencinskih servisov INA,  MOL Slovenija trenutno upravlja s 53-mi maloprodajnimi enotami. Od leta 2016 je na vseh 48 bencinskih servisih, ki delujejo pod blagovno znamko MOL, implementiran Fresh Corner koncept, ki ponuja sveže pripravljeno hrano in odlično kavo za ljudi na poti.

Trenutno v Skupini MOL obratuje 1.941 bencinskih servisov  pod različnimi blagovnimi znamkami, v 9 državah. 466 na Madžarskem, 434 na Hrvaškem, 304 na Češkem, 254 na Slovaškem, 243 v Romuniji, 106 v Bosni in Hercegovini, 70 v Srbiji, 53 v Sloveniji in 11 v Črni gori. Skupina MOL ima vodilni tržni položaj na Madžarskem, Hrvaškem, Slovaškem ter v Bosni in Hercegovini, je drugi največji igralec na češkem trgu ter tretji največji akter v Sloveniji, Romuniji in Črni gori.

O Skupini MOL

Skupina MOL je integrirana, mednarodna naftna in plinska družba s sedežem v Budimpešti na Madžarskem. Aktivna je v več kot 30 državah z dinamično mednarodno ekipo, ki šteje 26.000 ljudi in beleži več kot 100 let izkušenj v naftni industriji. Raziskovalne in proizvodne dejavnosti podjetja MOL so podprte z več kot 75-letnimi izkušnjami na področju ogljikovodikov. Trenutno poteka proizvodnja v 9 državah, raziskovalne dejavnosti pa v 14-ih. Skupina MOL upravlja 3 rafinerije in 2 petrokemijski enoti v okviru integriranega upravljanja oskrbovalne verige, in sicer na Madžarskem, Slovaškem in Hrvaškem ter obratuje blizu 2.000 bencinskih servisov v 9 državah Srednje in Jugovzhodne Evrope.

O Skupini INA:

Skupina INA je vodilno naftno podjetje na Hrvaškem in pomemben regionalni akter pri raziskovanju in proizvodnji nafte ter plina, pri predelavi nafte ter distribuciji nafte in naftnih derivatov. Skupino INA sestavlja več odvisnih družb, ki so v celotnem ali delnem lastništvu INE, d.d., katere sedež se nahaja v Zagrebu na Hrvaškem. INA svoje dejavnosti raziskovanja in pridobivanja nafte ter plina, poleg Hrvaške, izvaja tudi v Angoli in Egiptu. Surovo nafto predelujejo v INA rafineriji na Reki, medtem ko trajnostne alternative razvijajo na industrijski lokaciji v Sisku. Regionalna maloprodajna mreža INA je sestavljena iz več kot 500 prodajnih mest, ki se nahajajo na Hrvaškem ter v sosednjih državah. Skupina INA je članica Skupine MOL.

Služba za odnose z mediji Skupine MOL

E: : Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Služba za odnose z mediji MOL Slovenija:

Katja Grabrovec

00386 41 829 180

E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

 

 

SPREMEMBA SEDEŽA PODJETJA MOL SLOVENIJA d.o.o.

Obveščamo Vas, da se je MOL SLOVENIJA, trgovsko podjetje d.o.o. preselilo v nove prostore upravne zgradbe in posledično tudi uradno spremenilo poslovni naslov podjetja.

Sedež podjetja MOL Slovenija d.o.o. je:

MOL Slovenija d.o.o.

Ulica arhitekta Novaka 6

9000 Murska Sobota

Vsi ostali matični in kontaktni podatki, vključno s telefonskimi številkami in elektronskimi naslovi, ostajajo nespremenjeni.

MOL Slovenija d.o.o.

 

 

Preprečevanje širjenja pandemije COVID-19 znotraj Skupine MOL

Preprečevanje širjenja pandemije COVID-19 znotraj Skupine MOL:

za ukrepe namenjenih 20 milijonov ameriških dolarjev in 5 milijonov ameriških dolarjev za podporo

Budimpešta, 3. junij 2021 – Do konca tretjega vala pandemije je Skupina MOL v Srednji in Vzhodni Evropi implementirala ter izvedla obsežne preventivne ukrepe. Vse z namenom zajezitve pandemije in preprečitve njenega širjenja. V zaščito zaposlenih in strank pred okužbo s COVID-19 je vložila več kot 20 milijonov ameriških dolarjev. MOL je vse do danes za potrebe zaščite zagotovil več kot 8.000.000 mask, 14.000.000 rokavic, 170.000 litrov razkužil in skoraj 300.000 testov ter zaposlenim, kjer je omenjeno mogoče, ponudil cepljenje. Skupina je poleg svojih zavez in praks družbene odgovornosti za zdravstveno podporo, povezano s pandemijo, donirala več kot 5 milijonov ameriških dolarjev.

“Podjetje MOL je sprejelo takojšnje ukrepe, namenjene zaščiti zaposlenih in strank, hkrati pa je v mnogih državah, za katere smo odgovorni, omogočalo zanesljivo oskrbo. Kot veliko podjetje se zavedamo, da imamo poleg teh, tudi druge vrste odgovornosti. Tako smo odgovorni za socialno-ekonomsko blaginjo ter blaginjo lokalnih skupnosti in družbe kot celote, včasih pa prevzamemo tudi vloge in naloge, ki jih navadno opravljajo zgolj javni organi. V primeru krize moramo ukrepati in uporabljati svoje vire ter si medsebojno pomagati. Zelo sem ponosen na naša podjetja, hčerinska podjetja in sodelavce, ki so s svojimi sposobnostmi, zmogljivostmi in infrastrukturo v času krize zagotavljali sredstva, vire in podporo. MOL se v celoti zavzema, zdaj bolj kot kdaj koli prej, za podporo zdravstvu, otrokom, kulturi in številnim drugim področjem, ki potrebujejo podporo v teh težkih časih, «je povedal József Molnár, izvršni direktor Skupine MOL.

MOL je podprl reševanje in preprečevanje zdravstvene krize na Madžarskem z donacijo v višini približno 1,5 milijona ameriških dolarjev, ki so bila uporabljena na številnih področjih. V zadnjem letu je bilo madžarskim bolnišnicam predanih 33 naprav za prezračevanje in aparatov za umetno dihanje. Različnim institucijam se je namenilo skoraj 80.000 litrov razkužil. Da bi podprli izjemna prizadevanja zdravstvenih delavcev, je bilo na bencinskih servisih MOL brezplačno izročenih 118.000 kav, prav tako jim je bila za zagotovitev varne vožnje na delo omogočena MOL-ova storitev souporabe avtomobilov LIMO. Na Madžarskem je MOL prav tako organiziral cepljenje. Cepiva so bila ponujena ne samo tistim, ki upravljajo kritično infrastrukturo v rafineriji Danube, ampak tudi vsakemu izmed zaposlenih, ne glede na lokacijo. Za vse zaposlene se je uvedlo redno testiranje s PCR in antigenskimi testi, poleg preventive pa so zaposlenim na voljo tudi presejalni teste za dokazovanje protiteles.

INA, hrvaška članica Skupine MOL, je izvajalcem zdravstvenih storitev, ustanovam in nevladnim organizacijam donirala približno 500.000,00 ameriških dolarjev. Dosedanji stroški na področju preprečevanje bolezni znotraj podjetja INA znašajo približno 3,6 milijona ameriških dolarjev. Nakup 3 milijonov zaščitnih mask in 1,5 milijona parov rokavic spada v okvir ukrepov.

Slovnaft je slovaškim bolnišnicam podaril 19 mehanskih ventilatorjev, v vrednosti več kot 540.000 ameriških dolarjev. Zaposleni na bencinskih servisih pa so reševalcem in zdravstvenemu osebju podarili več kot 61.000 skodelic kave Fresh Corner. Slovnaft je začel proizvajati lastno sredstvo za razkuževanje »Slovnaft hygi Fluid« in doniral 33.000 litrov (v višini 240.000,00 ameriških dolarjev) socialnim ustanovam v stiski. Prav tako je v zaščito zaposlenih in strank vložil več kot 6 milijonov ameriških dolarjev. Omenjeni stroški se nanašajo na zaščitno opremo, kot so čistilci zraka, generatorji ozona, plazemski čistilci zraka, razkužila, testi, obrazne maske, cepljenje proti gripi in pnevmokokom. Prav tako je podjetje začelo izvajati redno testiranje zaposlenih s PCR testi in antigenskimi testi.

Na Češkem je MOL bolnišnicam podaril 3 ventilatorje in zagotovil 65.000 kav za zdravstveno osebje v skupni višini 340.000,00 ameriških dolarjev.

MOL Srbija je donirala gorivo in denarna sredstva za nakup medicinske opreme v skupni višini več kot 22.000 ameriških dolarjev. Za zagotovitev varnosti vseh sodelavcev, tako na sedežu uprave, bencinskih servisih kot v skladiščih goriva – je podjetje kupilo 86.600 mask in 23.760 parov rokavic.

MOL Romunija je romunskim bolnišnicam v znak podpore prizadevanjem proti COVID-19 doniral medicinsko opremo v skupni višini 1,3 milijona ameriških dolarjev.

MOL Slovenija je za preprečevanje širjenja virusa, za zaščito strank in zaposlenih namenila blizu 140 tisoč EUR za nabavo različne zaščitne opreme in sredstev; od razkužil, zaščitnih mask, rokavic do zaščitnih pleksi stekel ipd. Različnim zdravstvenim ustanovam pa je v času pandemije donirala osnovna živila za lažje premagovanje napora na delovnem mestu od kave, čaja do sadja, ki jih je dostavila direktno na lokacije.   

MOL Pakistan je za ustanovitev karantenskega centra v Islamabad-u doniral 20.000 ameriških dolarjev ter z osebno zaščitno opremo v vrednosti 6.500 ameriških dolarjev podprl lokalne skupnosti pri njihovih prizadevanjih in delovanju. Podjetje je opravilo in izvedlo več kot 8.200 COVID testov, 240.000 ameriških dolarjev pa je bilo namenjenih za zajezitveni ukrepe, ki se izvajajo tako v pisarnah kot na terenu, v okviru podjetja MOL Pakistan.

Za pomoč tudi proizvodnja lastnih razkužil

Da bi prispeval k uspešnemu in učinkovitejšemu preprečevanju bolezni, je podjetje MOL v času, ko se je svet soočal s pomanjkanjem razkužil, začel na Madžarskem, Hrvaškem in Slovaškem s proizvodnjo prav tega. Tako je podjetje MOL v roku enega tedna na Madžarskem preoblikoval eno izmed svojih proizvodnih enot, namenjeno proizvodnji tekočine za pranje vetrobranskih stekel, v proizvodnjo razkužil za roke in površin na osnovi etanola. Samo na Madžarskem so v enem letu proizvedli 4,5 milijona litrov razkužil in jih razdelili ustanovam, ki imajo ključno vlogo v boju proti koronavirusu (npr. bolnišnice, šole, domovi za ostarele, gospodarske javne službe itd.). Ta razkužila se prodajajo tudi po celotni mreži bencinskih servisov MOL.

Skupina MOL je v internih komunikacijskih kampanjah spodbujala svoje zaposlene naj se cepijo proti COVID-19. Prav tako je Skupina za vse zaposlene, ki se soočajo z duševnimi stiskami in težavami ter iščejo pomoč, ustanovila posebni organ Mental Hygi, ki je namenjen duševnemu zdravju.

Prav tako nam je, kljub zelo zahtevnemu obdobju od marca 2020 dalje, uspelo ohraniti oskrbo z energijo in energetsko varnost v regiji, poslovanje pa je in še naprej poteka nemoteno. Uspešno preprečevanje COVID-19, disciplinirano upravljanje OPEX-a in CAPEX-a, predhodne strateške pobude in integriran ter odporen poslovni model so prispevali k uspešnemu poslovanju podjetja. MOL je v letu 2020 dosegel dobre rezultate in ustvaril več kot 2 milijardi ameriških dolarjev EBITDA. Medtem ko so bili zaslužki v primerjavi z letom 2019 nižji, je hiter in pravočasen odziv na nastalo situacijo družbi omogočil ustvariti še močnejši prosti denarni tok kot smernice pred COVID-19. Dober niz rezultatov se je nadaljeval tudi v letošnjem letu, ko je MOL v prvem četrtletju leta 2021 dosegel več kot 660 milijonov ameriških dolarjev EBITDA.

O Skupini MOL

Skupina MOL je integrirana, mednarodna naftna in plinska družba s sedežem v Budimpešti na Madžarskem. Aktivna je v več kot 30 državah z dinamično mednarodno ekipo, ki šteje 25.000 ljudi in beleži več kot 100 let izkušenj v naftni industriji. Raziskovalne in proizvodne dejavnosti podjetja MOL so podprte z več kot 75-letnimi izkušnjami na področju ogljikovodikov. Trenutno poteka proizvodnja v 9 državah, raziskovalne dejavnosti pa v 14-ih. Skupina MOL upravlja 3 rafinerije in 2 petrokemijski enoti v okviru integriranega upravljanja oskrbovalne verige, in sicer na Madžarskem, Slovaškem in Hrvaškem. V Skupini MOL obratuje blizu 2.000 bencinskih servisov v 10 državah Srednje in Jugovzhodne Evrope.

 

Služba za odnose z mediji:

Katja Grabrovec,

E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

UGODNOSTI ZA ČLANE TUŠ KLUB KARTICE

Člani TUŠ klub kartice, ki ste koristili pri nas popuste na gorivo, prejmete ob včlanitvi nagradnih 400 točk zvestobe.

Pogoji pridobitve ugodnosti:

Do pridobitve 400 nagradnih točk v novem programu zvestobe MOL Loyalty, je upravičen aktivni član TUŠ kluba. Aktivni član pomeni, da je oseba v zadnjih dvanajstih mesecih do vključno 30. 4. 2021, ob predložitvi TUŠ klub kartice koristila popust na gorivo na bencinskih servisih MOL.

Za pridobitev 400 nagradnih točk se mora aktivni član TUŠ kluba registrirati v nov program zvestobe MOL Loyalty. To lahko stori z naložitvijo mobilne aplikacije MOL Loyalty, z registracijo preko spletne strani www.molloyalty.si ali s fizično pristopnico na bencinskem servisu MOL.

Po uspešni registraciji mora aktivni član TUŠ kluba kontaktirati klicni center MOL po telefonu na 080 39 49 ali po elektronski pošti na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. ter posredovati ime, priimek, e-pošto in številko TUŠ klub kartice. V kolikor član izpolnjuje pogoje za aktivnega člana, mu bodo točke naložene na novo kartico MOL Loyalty. v nasprotnem primeru prejme obvestilo o neizpolnjevanju pogojev za pridobitev nagradnih točk.

URADNA PRAVILA ZA SODELOVANJE ''KAMPANJA KORIŠČENJA TOČK MOL FOR ME!"

Uradna pravila za sodelovanje

''Kampanja koriščenja točk Mol for me!"

 

  1. Organizator nagradne igre

Organizator kampanje ''Kampanja koriščenja točk MOL FOR ME!'' za zbiranje in posodabljanje zbirke podatkov (v nadaljnjem besedilu: ''Nagradna igra'') je MOL Slovenija d.o.o. (sedež: Lendavska ulica 24, 9000 Murska Sobota), ki je članica Skupine MOL (v nadaljnjem besedilu: ''Organizator'').

Obdelavo podatkov v zvezi z nagradno igro izvajajo MOL Slovenija d.o.o. in za Skupino MOL MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt. (sedež: H-1117 Budimpešta, Október huszonharmadika utca 18.) kot skupna obdelovalca (v nadaljevanju: "Upravljavec"), druge naloge v zvezi z vodenjem nagradne igre in obdelavo podatkov izvajajo Rewart Kft. (sedež: H-1112 Budimpešta, Balatoni út 2/A. B Épület 1. emelet, registracijska številka podjetja: 01-09-892626, davčna številka: 14182925-2-43, v nadaljnjem besedilu: ''Izvajalec''), Tukan Agency Kft. (sedež: H-2096 Üröm, Cinege utca 23.), Hetzner Online GmbH. (sedež: 91710 Gunzenhausen, Industriestr. 25.) in MySoftwares Kft. (sedež: H-2030 Érd, Molnár utca 30.), Rackhost Zrt. (sedež: H-6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41.), kot sodelujoči pri organizatorju nagradne igre (''Obdelovalci'').

Izvajalec je odgovoren zlasti za izvajanje naslednjih nalog:

  • Razvoj spletne strani, upravljanje z bazami podatkov in tehnična podpora
  • Izvajanje žrebanj za nagrade

 

  1. Osebe, ki sodelujejo v igri

V nagradni igri lahko sodelujejo vse fizične osebe, ki so dopolnile 18 let, so sposobne ukrepati, imajo slovenski naslov in ne spadajo v kategorijo oseb, določenih v naslednjem razdelku (v nadaljnjem besedilu: "Igralec"), ki se elektronsko registrirajo med trajanjem nagradne igre na spletni strani pod domeno www.molnagradnaigra.si (v nadaljnjem besedilu: ''Spletna stran'').

Organizator, izvajalec, obdelovalci, poslovne organizacije, agencije, ki sodelujejo pri organizaciji in izvedbi igre, njihovi lastniki, izvršni direktorji, zaposleni, osebe, ki imajo z njimi druga pravna delovna razmerja, in njihovi bližnji sorodniki, vključno z njihovimi partnerji, ne smejo sodelovati v nagradni igri.

Poleg tega lastniki, izvršni direktorji, zaposleni na bencinskih servisih, naštetih v Prilogi 1, ali osebe, ki imajo z njimi druga pravna delovna razmerja, in njihovi ožji sorodniki ne smejo sodelovati v nagradni igri.

 

  1. Trajanje nagradne igre:

Nagradna igra bo trajala od 12. aprila 2021 od 00:00 ure do 23. maja 2021 do 23:59 ure in samo prijave, poslane v tem obdobju, bodo upoštevanje za sodelovanje v nagradni igri.

 

  1. namen nagradne igre

Namen nagradne igre je, da upravljavec ustvari tržno bazo podatkov za namene profiliranja z uporabo osebnih podatkov igralcev, registriranih v nagradni igri, ki so bili dani prostovoljno, in na podlagi predhodno izraženega soglasja z uporabo ustreznih informacij, kot je določeno v teh pravilih ter v politiki zasebnosti v zvezi z igro, in da v tem kontekstu upravljavec pošilja prilagojene, ciljno usmerjene oglaševalske ponudbe, ki ustrezajo interesu igralca v zvezi s programom MOL FOR ME in drugimi storitvami upravljavca glede kampanje koriščenja točk MOL FOR ME  na e-poštni naslov, ki ga je navedel igralec.

Prilagojene ponudbe: Pošiljanje individualiziranih, prilagojenih marketinških (oglaševalskih) sporočil, promocijskih ponudb in kuponov po e-pošti. Na podlagi obdelanih podatkov upravljavci ustvarijo profil igralca.

Podrobna pravila glede obdelave osebnih podatkov, varnosti podatkov in pravic, povezanih z obdelavo teh podatkov, lahko uporabniki najdejo v politiki zasebnosti nagradne igre.

Po registraciji igralca v nagradni igri na spletni strani:

  • Registrirani igralci, ki imajo veljavno registracijo v celotnem obdobju nagradne igre, imajo pravico osvojiti nagrade, navedene na spletni strani, kot je določeno v teh pravilih nagradne igre.
  • V skladu s politiko zasebnosti, ki je priložena registraciji za nagradno igro, se igralci strinjajo, da bodo občasno prejemali prilagojena sporočila o storitvah in ponudbah organizatorja in/ali programa MOL FOR ME.

 

  1. Pogoji za sodelovanje v nagradni igri

Pogoj za sodelovanje v nagradni igri je, da igralec na spletni strani registrira svoje osebne podatke in, če jo ima, podatke svoje kartice MOL FOR ME.

Med registracijo z označitvijo ustreznega polja igralec izrecno sprejme vse pogoje, zapisane v sedanjih pravilih udeležbe v nagradni igri (v nadaljnjem besedilu: ''Pravila nagradne igre'') in soglaša z obdelavo svojih osebnih podatkov v zvezi z nagradno igro v skladu s politiko zasebnosti.

      4.1. registracija

Pri registraciji na spletni strani so potrebne naslednje informacije:

  • Polno ime (ime, priimek)
  • Elektronski naslov
  • Geslo
  • Potrditev gesla

Na spletni strani so lahko neobvezno navedeni naslednji podatki:

  • Številka kartice MOL FOR ME: Organizator sprejme samo številko kartice MOL FOR ME z lastnim imenom igralca.
  • Telefonska številka (na kateri je igralec na voljo in je lahko obveščen v primeru dobitka nagrade)

Z označitvijo ustreznega polja in potrditvijo registracije igralec potrjuje, da je starejši od 18 let, se popolnoma zaveda pravil nagradne igre in s tem povezane politike zasebnosti, jih sprejema prostovoljno in brezpogojno ter soglaša z obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov.

V primeru, da igralec ne sprejme pravil nagradne igre ali katere koli njene določbe ali politike zasebnosti, nima pravice sodelovati v igri.

Med tedenskimi žrebanji vsi igralci, ki so med registracijo na spletni strani navedli številko svoje kartice MOL FOR ME in med trajanjem nagradne igre koristijo točke s kartice, sodelujejo z 1 priložnostjo na 50 točk pri žrebanju v določenem tednu; to pomeni, da sodelujejo v tedenskem žrebanju nagrad enkrat (1) na vsakih 50 koriščenih točk (npr. v primeru koriščenja 212 točk na teden igralci sodelujejo v dejanskem tedenskem žrebanju nagrad s 4 dodatnimi priložnostmi).

Po registraciji prejme igralec samodejno e-poštno obvestilo, ki potrjuje njegovo registracijo, na navedeni e-poštni naslov. S klikom na aktivacijsko povezavo v obvestilu igralec potrdi e-poštni naslov in zaključi postopek registracije. Aktivacijska povezava ostane veljavna 72 ur. Če igralec v tem obdobju ne potrdi svoje registracije, se njegovi podatki samodejno izbrišejo in lahko v nagradni igri sodeluje le ob ponovni registraciji.

Po registraciji lahko igralci vnesejo svoj uporabniški vmesnik z vnosom svojega e-poštnega naslova in gesla, kjer lahko spremenijo svoje podatke in lahko naložijo in/ali spremenijo svojo številko kartice MOL FOR ME.

Igralci so prepoznani po registriranem e-poštnem naslovu, zato organizator ni odgovoren za tehnične težave, ki bi nastale zaradi morebitnih sprememb e-poštnega naslova (zlasti, vendar ne izključno izbrisa e-poštnega naslova, nerazpoložljivosti e-poštnega naslova, obvestila, ki prispe v mapo z neželeno pošto) in so to dejavniki, ki ne spadajo v odgovornost organizatorja.

Igralci lahko v nagradni igri sodelujejo z osebnim e-poštnim naslovom, ki so ga registrirali in ga uporabljajo. Organizator in izvajalec izključujejo vso odgovornost v zvezi s spori, ki izhajajo iz pravice do uporabe e-poštnega računa v zvezi z nagradno igro, če se podatki, ki jih je igralec navedel, pozneje izkažejo za napačne, in vse posledice tega nosi izključno igralec.

V igri lahko igralci sodelujejo le z registracijo na spletni strani www.molnagradnaigra.si in v skladu s pravili za sodelovanje.

Igralci, ki se registrirajo za igro v skladu s temi pravili igre in sprejmejo ta pravila igre z registracijo in z označitvijo ustreznega polja, se štejejo za udeležence igre in zaradi dejstva, da sodelujejo - brez pričakovanja druge izjave - sprejemajo biti zavezani vsem pogojem pravil igre.

Podrobna pravila v zvezi z obdelavo osebnih podatkov, varnostjo podatkov in pravicami igralcev v zvezi z obdelavo podatkov lahko igralci najdejo v politiki zasebnosti igre, katere poznavanje in sprejemanje njenih določb igralec izrecno potrdi z označitvijo ustreznega polja med registracijo.

    4.2. Pravila glede izbrisa osebnih podatkov in preklica registracije

Če igralec med registracijo v igro zahteva, da ga organizator ne kontaktira z namenom neposrednega trženja, organizator ukine registracijo igralca in izbriše njegov uporabniški profil ter v njem shranjene osebne podatke.

Po vstopu lahko igralec kadar koli izbriše svoj uporabniški račun ali po zaključku igre od organizatorja zahteva, da nemudoma izbriše njegovo registracijo in podatke, shranjene v njej, medtem ko organizator zahtevo nemudoma izpolni po zaznavi zahteve. Igralec lahko sproži izbris na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate., po zaključku igre na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.. Organizator bo igralca nemudoma obvestil o pogojih in postopku po prejemu zahteve za izbris v sporočilu z odgovorom.

Glede na dejstvo, da je privolitev v poizvedbo za neposredno trženje pogoj za registracijo in uporabo nagrad, storitev in ugodnosti, ki jih ponuja igra, lahko igralec kadar koli zahteva ali izbriše svojo registracijo in uporabniški profil ter podatke, shranjene v njem, vendar igralec po izbrisu registracije računa ne bo več upravičen do sodelovanja v žrebanjih igre in nagrad.

     4.3. UPORABA

Organizator vsako registracijo obravnava kot 1 prijavo.

Sodelovanje pri žrebanju tedenskih nagrad:

Igralci, ki se registrirajo IN uporabljajo svojo kartico MOL FOR ME na bencinskih črpalkah MOL, imajo priložnost osvojiti tedenske nagrade v nagradni igri z eno (1) priložnostjo sodelovanja pri tedenskem žrebanju za vsakih 50 koriščenih točk. V nagradni igri ni mogoče sodelovati z zbiranjem točk, temveč le s koriščenjem/unovčenjem točk.

Ko vnese številko svoje kartice MOL FOR ME, igralcu po registraciji na spletni strani ni treba več ničesar storiti.

Nagradni tedni in z njimi povezani datumi žrebanj:

  1. nagradni teden: od 12. aprila 2021 od 00.00:00 ure do 18. aprila do 23.59:59 ure

Datum žrebanja: 22. april 2021

  1. nagradni teden: od 19. aprila 2021 od 00.00:00 ure do 25. aprila do 23.59:59 ure

Datum žrebanja: 29. april 2021

  1. nagradni teden: od 26. aprila 2021 od 00.00:00 ure do 2. maja do 23.59:59 ure

Datum žrebanja: 6. maj 2021

  1. nagradni teden: od 3. maja 2021 od 00.00:00 ure do 9. maja do 23.59:59 ure

Datum žrebanja: 13. maja 2021

  1. nagradni teden: od 10. maja 2021 od 00.00:00 ure do 16. maja do 23.59:59 ure

Datum žrebanja: 20. maja 2021

  1. nagradni teden: od 17. maja 2021 od 00.00:00 ure do 23. maja do 23.59:59 ure

Datum žrebanja: 27. maja 2021

Igralec vstopi v tedensko žrebanje, ko se njegova kartica zaračuna s koriščenjem točk.

Vsak igralec, ki ima veljavno registracijo ob koncu nagradne igre, vključno s tistimi, ki med registracijo niso naložili svojih podatkov o kartici MOL FOR ME, postane del zaključnega promocijskega nagradnega žrebanja ob koncu promocije 27. maja 2021.

  1. maja 2021 bodo izžrebani zmagovalci prejšnjega tedna (od 17. maja 2021 od 00.00:00 ure do 23. maja do 23.59:59 ure) in registriranim igralcem bodo podeljene nagrade.

Potrditev koriščenja točke:

Vsak igralec bo vključen v tedensko žrebanje, če je koristil točke s svoje kartice, pod pogojem, da je bil v tistem tednu že registriran za nagradno igro.

Če na primer igralec v petek, 16. aprila, uporabi kartico, vendar se za nagradno igro registrira šele v ponedeljek, 19. aprila, koriščena točka prejšnjega tedna v nagradni igri ne bo zabeležena, zato igralec ne bo sodeloval v žrebanju 22. aprila, za žrebanje 29. aprila pa koriščenje točk 16. aprila ne bo vključeno v žrebanje.

Če pa igralec koristi točke in se registrira v istem tednu, na primer če igralec v petek, 16. aprila, uporabi kartico, vendar je že registriran v nedeljo, 18. aprila, bo kartica vpisana v trenutno tedensko žrebanje, pod pogojem, da doseže najmanj 50 točk, če za primer vzamemo žrebanje 22. aprila.

Igralcem ni treba beležiti transakcij koriščenja točke na spletni platformi, organizator bo podatke o uporabi kartice iz svojega sistema izvažal v žrebanja.

Igralci lahko v tedenskem žrebanju nagrad sodelujejo z eno (1) priložnostjo za vsakih 50 koriščenih točk. Igralci lahko koristijo točke s svoje kartice vsak teden, tudi večkrat, pri čemer vsak teden vstopijo v žrebanje tolikokrat, kolikor dosežejo 50 točk. Če torej igralec v tednu koristi skupno 212 točk, v tedensko žrebanje vstopi 4-krat, ko število uporabljenih točk naenkrat doseže vsaj 50. Igralci vstopijo v žrebanje na podlagi skupnih tedensko koriščenih točk (nabrane vrednosti).

V primeru sporov v zvezi s prijavitelji, ki sodelujejo v nagradni igri, na primer v zvezi z osebnimi podatki, veljavnostjo kartic MOL FOR ME in vprašanjih, ki niso urejena v tem delu igre, prevladajo odločitve organizatorja. Organizator izključuje odgovornost za spore, ki nastanejo v zvezi s prijavami in lastništvom kartic MOL FOR ME.

Prijave, ki so skladne s pravili, vendar vsebujejo napačne podatke, so neveljavne in se ne upoštevajo v nagradni igri, organizator pa iz nagradne igre izključijo tiste udeležence, ki dajo neveljavne podatke.

Organizator lahko pregleda prijave in preveri, ali izpolnjujejo pogoje iz pravil nagradne igre. Če prijava in igralec iz kakršnega koli razloga ne izpolnjujeta pogojev pravil igre, je zadevni igralec lahko izključen iz igre.

Na podlagi mnenja organizatorja so lahko iz nagradne igre izključeni tisti igralci, ki v nasprotju z duhom nagradne igre sodelujejo v nagradni igri kot ekipa pod imenom fizične osebe, se registrirajo z uporabo neresničnih podatkov ali se registrirajo večkrat, da bi s tem zavajajočim vedenjem povečali možnosti za zmago. Takšni udeleženci so na primer osebe, povezane z udeležbo pri loterijah in drugih nagradnih igrah, ki usklajujejo svoja dejanja in združujejo dosežke več oseb pod enim imenom, da bi lahko osvojile nagrade, s čimer drugim igralcem, ki želijo igrati pošteno, z opisanim vedenjem odvzamejo možnosti za zmago. Med te osebe spadajo tisti, ki sodelujejo v nagradni igri z neresničnimi podatki z namenom nepoštenega povečanja lastne možnosti za zmago. Udeleženci ali igralci, ki ravnajo nepošteno, kot je določeno v tej točki, morajo povrniti škodo, povzročeno organizatorju in/ali izvajalcu v zvezi z nagradno igro.

Organizator si pridržuje pravico, da iz sedanjih in prihodnjih organiziranih promocij izključi osebe, ki storijo prevaro/ponarejanje v promociji v izvedbi organizatorja.

Poleg tega si organizator pridržuje pravico, da iz sedanjih in prihodnjih nagradnih iger izključi vsakega igralca, ki želi pridobiti prednost z vdorom na spletno stran nagradne igre, uporablja programe z roboti ali neželeno pošto ali z drugimi metodami ustvari priložnost za goljufije in manipulacijo z igro.

Izključitev začne veljati z enostranskim, pisnim obvestilom organizatorja brez utemeljitve, igralec pa izključitev potrdi.

    4.4. Žrebanje tedenskih nagrad

Med igro bo izžrebanih 11 nagrad na teden, skupaj 66 tedenskih nagrad na datume, določene v točki 4.3. , z uporabo elektronskega programa za žrebanje, ki ustreza načelu naključnosti  ob prisotnosti tričlanske komisije za žrebanje, ki jo določi organizator.  Vsako žrebanje bo potekalo na sedežu izvajalca: H-1112 Budimpešta, Balatoni út 2/A. B Épület 1. emelet.

V tedenskem žrebanju nagrad bodo sodelovali izključno tisti prijavljeni igralci, ki so med registracijo IN med nagradno igro uporabili kartico MOL FOR ME na bencinskih servisih MOL in INA Slovenija.

V primeru tedenskih nagrad bo zmagovalec prejel e-poštno obvestilo v 10 dneh po žrebanju. Če je prijava izžrebanega igralca neveljavna iz kakršnega koli razloga, določenega v pravilih nagradne igre, ali če se igralec šteje za nedosegljivega, je igralec izključen iz nagradne igre zaradi razlogov, povezanih s prijavo, in organizator izbere rezervnega zmagovalca (v nadaljnjem besedilu: ''Rezervni zmagovalec'').

Zato bo izžrebanih pet (5) rezervnih zmagovalcev tedensko, torej petinpetdeset (55) rezervnih zmagovalcev med celotnim trajanjem tedenskih žrebanj. Rezervni zmagovalci postanejo upravičeni do tedenske nagrade po vrstnem redu žrebanja. Če dodeljene dnevne nagrade ni mogoče dodeliti rezervnim zmagovalcem danega tedenskega žrebanja, organizator nagrade ne bo ponudil drugim, zato dodeljene nagrade ne bo podelil.

Organizator priskrbi darilne kartico MOL v skupni vrednosti 100 € desetim tedenskim zmagovalcem in 1 iPhone12  enemu tedenskemu zmagovalcu na vnaprej dogovorjeni datum in na vnaprej dogovorjenem mestu s predajo na bencinskem servisu MOL ali po pošti (iPhone12 se podeli na dogovorjeni lokaciji, darilne bone MOL se pošlje po pošti). Med žrebanjem tedenskih nagrad se izžreba najprej dobitnik nagrade iPhone 12, nato dobitniki 10 darilnih kartic MOL, na koncu pa še rezervni zmagovalci. V zvezi s izročanjem nagrad je treba dodati igralčeve osebne podatke za izbiro bencinskega servisa in ohranjanje stikov. Zmagovalci lahko potrdijo svoje podatke in navedejo naslov na spletni strani po prijavi v "Moj profil" pri "Moje nagrade", tako da navedejo poštno številko, ulico, hišno številko, davčno številko in telefonsko številko v 15 dneh od obvestila, da so zmagovalci. Vnos teh podatkov je pogoj za prejem nagrad.

En igralec lahko med igro osvoji samo eno izmed obeh vrst tedenskih nagrad.

Če se med preverjanjem podatkov, ki jih pošlje zmagovalec, dokaže, da ne izpolnjuje pogojev, določenih v pravilih nagradne igre, ali pa se zmagovalec po obvestilu oz. najpozneje v 15 dneh ne javi organizatorju ali če igralec ne potrdi svojih podatkov ali je nedosegljiv, bo izključen iz nagradne igre, nagrada pa izročena rezervnemu zmagovalcu.

      4.5. žrebanje med vsemi udeleženci

Izvajalec v imenu organizatorja med igralci, ki pošljejo veljavno prijavo med celotnim trajanjem nagradne igre do 29. maja 2021 do 14.00, po zaključku nagradne igre izžreba nagrado iPhone 12 ob prisotnosti tričlanske komisije za žrebanje, ki jo ustanovi izvajalec, z elektronskim programom za žrebanje, ki ustreza načelu naključnosti. Žrebanje ni javno. Vsako žrebanje bo potekalo na sedežu izvajalca: H-1112 Budimpešta, Balatoni út 2/A. B Épület 1. emelet.

Organizator si pridržuje pravico do spremembe vnaprej objavljenega datuma in/ali mesta žrebanja. Organizator bo spremembo datuma objavil na spletni strani (s spremembo pravil nagradne igre)

Vsak igralec, ki ima med igro veljavno registracijo, lahko z eno (1) prijavo sodeluje pri žrebanju zaključne nagrade.

Organizator bo na zaključnem žrebanju izžrebal tudi 5 (pet) rezervnih zmagovalcev.

Žrebanje: Vsi igralci sodelujejo v nagradni igri z veljavno registracijo.

Program za žrebanje izbere zmagovalce in rezervne zmagovalce s pritiskom na gumb v skladu z načelom naključnosti.

Žrebanje poteka med prijavami, ki so skladne s pravili nagradne igre, ki so veljavno registrirane v celotnem obdobju igre in niso izbrisane v času nagradne igre.

      4.6. Skupna pravila za ŽREBANJA

Rezervni zmagovalci nagrad bodo upravičeni do nagrad po vrstnem redu umika, če zmagovalec trenutne nagrade ali rezervni zmagovalec pred njimi iz kakršnega koli razloga ne spoštuje teh pravil igre; ali ne sprejme ali zavrne nagrade; ali je izključena; ali pa je zmagovalec ali rezervni zmagovalec pred njimi iz kakršnega koli razloga diskvalificiran. V primeru dodatnih težav določbe v zvezi z zmagovalci urejajo rezervne zmagovalce.

Organizator lahko izključi igralca, ki ne izpolnjuje nobenega pogoja, določenega v pravilih igre, do izročitve nagrade.

Organizator si pridržuje pravico, da izključi katerega koli igralca iz sedanjih in prihodnjih iger, ki deluje v nasprotju z duhom nagradne igre na podlagi točke 4.3.

Organizator lahko tudi izključi iz nagradne igre vsakega zmagovalca, ki ni dosegljiv v skladu s točkama 4.4 in 5.2 teh pravil igre.

Če dane nagrade ni mogoče izročiti niti rezervnim zmagovalcem dane nagrade (dnevno in zaključno), organizator nagrade ne bodo ponudili nekomu drugemu, ampak bo ta nagrada vrnjena organizatorju ali bo ostala pri organizatorju.

V celotnem obdobju igre je vsak igralec upravičen do samo ene nagrade izmed obeh vrst, ne glede na število prijav.

 

 

 

  1. Nagrade, obveščanje zmagovalcev, predaja nagrad

     5.1. nagrade

Med igro se izžrebajo naslednje nagrade – nagradni sklad:

Tedenske nagrade

Tedenska nagrada: darilna kartica MOL v vrednosti 100 evrov

V celotnem obdobju nagradne igre to nagrado dobi  10 igralcev tedensko, v celotnem obdobju igre torej skupaj 60 igralcev.

Tedenska nagrada: iPhone 12 - 128 GB v črni barvi v vrednosti 979 EUR

V celotnem obdobju igre to nagrado dobi 1 igralec tedensko, v celotnem obdobju igre torej skupaj 6 igralcev.

Zaključna nagrada

1 iPhone 12 - 128 GB v črni barvi

Na koncu igre se izžreba nagrada med vsemi registriranimi igralci.

Nagrade niso prenosljive in jih ni mogoče pretvoriti v denar.

Morebitne davke in prispevke, ki bodo zaračunani zmagovalcem, krije organizator, stroške, povezane s prejemom nagrad, pa zmagovalec (npr., vendar ne omejeno na stroške potovanja do kraja izročitve nagrade).

      5.2. obveščanje zmagovalcev

Zmagovalec bo v 10 dneh po potrditvi dobitka na e-poštni naslov, naveden med registracijo, prejel e-poštno obvestilo s sporočilom, da mora navesti domači naslov in telefonsko številko za namen predaje nagrade. Darilne kartice bodo dobitnikom poslane po običajni pošti, iPhoni pa bodo predani na bencinskem servisu MOL blizu naslova zmagovalca ali po pošti. Nato zmagovalec navede svoj naslov (potrditev podatkov) in telefonsko številko. Zmagovalec prejme opomnik za potrditev podatkov 5 dni po obvestilu, nato potrdi svoje podatke, kot je navedeno v obvestilu, in navede svoj naslov ter davčno številko v petnajstih (15) koledarskih dneh od prvega obvestila (obvestila o dobitku), sicer izgubi nagrado.

Podatke lahko igralec potrdi na spletni strani po prijavi v ''Moj profil'' na ''Moje nagrade'' z navedbo poštne številke, mesta, ulice, hišne številke, nadstropja/vrat in telefonske številke. Če igralec tega ne stori, se šteje, da je ''nedosegljiv'' in izgubi pravico do dane nagrade, rezervni zmagovalec v vrsti pa se šteje za zmagovalca, če izpolnjuje pogoje iz pravil igre.

Če se v tem obdobju zmagovalec ne odzove organizatorju ali je nedosegljiv ali ne sodeluje, organizator izroči nagrado rezervnemu zmagovalcu.

      5.3. način in pogoji prejemanja nagrad

Zmagovalec sodeluje z organizatorjem in izvajalcem pri predaji/prejemu nagrade.

Organizator izroči nagrado zmagovalcu v 60 dneh po žrebanju nagrad. Nagrade niso prenosljive in jih ni mogoče pretvoriti v denar ali drug popust.

Pogoj za prejem nagrad je preverjanje identitete zmagovalca. Če igralec ne more predložiti osebne izkaznice (ali potnega lista) ob predvidenem času predaje nagrade, izgubi pravico do nagrade. V tem primeru njegovo mesto zasede naslednji rezervni zmagovalec po vrstnem redu žrebanja. Nagrado lahko prevzame pravilno pooblaščen zastopnik. Zastopnik je lahko katera koli poslovno sposobna fizična oseba, ki pravico zastopanja in prejema potrdi s pooblastilom s polno dokazno vrednostjo, podpisanim s strani igralca in zastopnika, ter s pisnim sprejetjem politike zasebnosti. Obvezna formalna lastnost pooblastila je ime, priimek, davčna številka, naslov oseb, ki so v njem navedene, in podpis dveh prič.

Če v 15 (petnajstih) dneh po žrebanju zmagovalca ali katerega koli izmed rezervnih zmagovalcev ni mogoče dobiti na nobenem od kontaktov, ki so bili navedeni med registracijo, ali če pisno zavrnejo prejem nagrade, se njihova prijava šteje za neveljavno in njihovo mesto zasede rezervni zmagovalec - po vrstnem redu žrebanja.

 

Organizator bo v imenu in za račun nagrajencev obračunal in plačal davčni odtegljaj v višini 25% za prejete nagrade skladno z veljavno zakonodajo.

 

Prejemnik nagradne igre je seznanjen, da lahko prejem nagrade vpliva na letni obračun dohodnine.

 

Organizator in izvajalec ugotavljata, da po 23. juliju 2021 ne bo mogoče sprejemati nadaljnjih pritožb v zvezi z nagradno igro in nagradami.

 

  1. Pridržek pravic

Organizator si pridržuje pravico, da kadar koli med nagradno igro omejijo ali razširijo krog bencinskih servisov, ki pretvarjajo točke, navedene v Prilogi 1, in spremenijo pravila nagradne igre med igro po predhodnem obvestilu vsaj 24 ur pred spremembo.

Nagradna igra se lahko kadar koli pred iztekom obdobja iz točke 3 prekine zaradi višje sile (zlasti zaradi vojne, potresa, katastrofe, epidemije, stavke ali podobnih nepričakovanih dogodkov), vključno s primerom, da organizator ne more izvesti nagradne igre iz razlogov, na katere nima nadzora.

Organizator ne odgovarja za zadeve, ki izhajajo iz spremembe pravil nagradne igre, začasne prekinitve, prepovedi, začasne ustavitve ali prenehanja nagradne igre, organizator pa izključuje vsako odškodnino in nadomestilo v zvezi z neposredno ali posredno škodo in stroški, ki izhajajo iz od zgoraj navedenega, kar je igralec izrecno priznal glede svoje udeležbe v nagradni igri.

Če se med nagradno igro pojavi tehnična ali varnostna težava, ki onemogoča izvajanje ali ogroža zakonito izvajanje nagradne igre, si organizator pridržuje pravico do začasne ali trajne prekinitve nagradne igre.

Organizator si pridržuje pravico, da v primeru nepravične udeležbe ali zlorabe izključi iz nagradne igre vsakega igralca, ki stori to zlorabo.

 

  1. Informacije o nagradni igri

Pravila nagradne igre najdete v tiskani različici na bencinskih servisih MOL in INA Slovenija, ki sodelujejo v nagradni igri, in v elektronski obliki na spletni strani www.molnagradnaigra.si .

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z nagradno igro, se obrnite na službo za stranke v zvezi z nagradno igro med celotnim trajanjem nagradne igre, od ponedeljka do petka med 12.00 in 14.00 na telefonski številki 080 39 49 ali na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..

 

  1. druge določbe

Organizator, njegove podružnice, lastniki, izvršni direktorji in zaposleni ne odgovarjajo za morebitne napake ali poškodbe nagrad, razen če izključitev odgovornosti ni prepovedana z izrecnimi določbami slovenske zakonodaje. Zmagovalec lahko uveljavi takšen zahtevek zoper ponudnika storitev/proizvajalca/distributerja nagrade v navedenem pravnem okviru.

Organizator si pridržuje pravico do sprememb nagrad in zamenjave z drugimi nagradami enake ali večje vrednosti. Organizator bo te podatke posredoval s spremembo teh pravil nagradne igre.

Organizator ne sme deliti nagrad, razen tistih, ki so navedene v teh pravilih nagradne igre, in ne razdeli več nagrad, kot je določeno v teh pravilih nagradne igre.

Organizator, izvajalec, njihove podružnice, partnerji, ki sodelujejo v tej igri, ter njihovi izvršni direktorji in zaposleni ne odgovarjajo za pojav tiskarskih napak v oglaševalskem gradivu, razen če izključitev odgovornosti ni prepovedana z izrecnimi določbami slovenske zakonodaje.

Organizator lahko v roku 10 delovnih dni od nagradne igre na spletni strani objavi imena zmagovalcev nagradne igre v skladu s pravili nagradne igre in politiko zasebnosti. V tem razkritju se prikaže ime zmagovalca (priimek in ime).

Igralec z ločeno izrecno privolitvijo sprejema, da ga lahko organizator fotografira ob predaji nagrade in po potrebi objavi ali predstavi fotografijo zmagovalca poleg lastnega imena in tudi vsebino medijskega intervjuja v zvezi z nagrado. Z udeležbo v nagradni igri zmagovalec sprejema, da lahko organizator kot nadzornik objavi avdio in video posnetke in fotografije v zvezi z igro, v celoti v skladu z zakonskimi zahtevami in s politiko zasebnosti na naslednjih platformah: spletna stran upravljavcev, platforme družbenih omrežij, tiskani in elektronski reklamni materiali, intranet.

Nagrade niso prenosljive, z njimi se ne sme trgovati in jih ni mogoče pretvoriti v denar ali drug popust.

Organizator in izvajalec ne morejo biti odgovorni v primeru zunanjih napadov in/ali okvar spletne strani ali strežnika, ki jo upravlja. Tako organizator in izvajalec zaradi napada in/ali okvare spletne strani, strežnika ali strežniškega omrežja, če igralci prejmejo napačna sistemska sporočila v zvezi z nagradami, statusom glede dobitka nagrade itd. ne nosita odgovornosti.

Organizator in izvajalec ne odgovarjata za okvaro spletne strani iz razlogov, na katere nimata nadzora, v obdobju, ko se slednje ne sme uporabljati ali uporabljati omejeno, vendar nemudoma sprejmeta vse potrebne ukrepe za razkritje vzroka okvare in ga po možnosti odpravita.

V primeru suma goljufije v zvezi s katerim koli igralcem si organizator pridržujejo pravico, da od igralca zahteva informacije za preiskavo primera, začasno izključitev ali popolno izključitev igralca in ustavitev predaje nagrad. Udeleženci ali igralci, ki ravnajo nepošteno, kot je določeno v tej točki, morajo povrniti škodo, povzročeno organizatorju in/ali izvajalcu v zvezi z nagradno igro.

Slovenska zakonodaja ureja ta pravila igre, slovenska sodišča pa so izključno pristojna za pravne spore v zvezi z udeležbo v nagradni igri. Organizator si pridržuje pravico, da kadar koli v upravičenih primerih spremeni pravila nagradne igre in o takšni spremembi udeležencem zagotovi ustrezne informacije.


Priloga 1 Seznam bencinskih servisov MOL in INA Slovenija, ki sodelujejo v igri.


Murska Sobota, 12. april 2021

MOL Slovenija d.o.o.

MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.

 

 

  1. priloga št. - BENCINSKI SERVISI, KI SODELUJO V IGRI

 

Bencinski servis

Bencinski servis - Naslov in št. naslova

Poštna številka in mesto

300 BS Kidričevo

Tovarniška cesta 8a

2325 Kidričevo

301 BS Rogaška Slatina

Tržišče 12b

Rogaška Slatina

302 BS Celje 1

Kidričeva ulica 40

3000 Celje

303 BS Litija

Ljubljanska cesta 10b

1270 Litija

304 BS Kočevje Ljubljanska

Ljubljanska cesta 40

1330 Kočevje

305 BS Slovenska Bistrica

Ljubljanska cesta 91

2310 Slovenska Bistrica

306 BS MS Mala nova

Mala nova ulica 1

9000 Murska Sobota

307 BS Ribnica

Merharjeva ulica 13

1310 Ribnica

308 BS Celje Mariborska 1

Mariborska ulica 111

3000 Celje

309 BS Logatec

Tržaška 74a

1370 Logatec

310 BS MS Lendavska

Lendavska ulica 75

9000 Murska Sobota

314 BS Pince

Lendavska cesta 44a

9220 Lendava

315 BS Rožna Dolina

Ulica Angela Besednjaka 8a

5000 Nova Gorica

316 BS Kranj

Cesta Boštjana Hladnika 4

4000 Kranj

317 BS Tezno

Ptujska cesta 56

2000 Maribor

320 BS Radvanje

Streliška cesta 16a

2000 Maribor

321 BS Kozina

Bazoviška cesta 18

6240 Kozina

322 BS Gornja Radgona

Ljutomerska cesta 12

9250 Gornja Radgona

323 BS Hoče

Miklavška cesta 80

2311 Hoče

324 BS Novo mesto

Mirnopeška cesta 4

8000 Novo mesto

325 BS Sežana

Partizanska cesta 69b

6210 Sežana

326 BS Selnica ob Dravi

Mariborska cesta 10c

2352 Selnica ob Dravi

327 BS Lormanje

Lormanje 22d

2230 Lenart v Slov. Goricah

328 BS Celje Mariborska 2

Mariborska 128

3000 Celje

329 BS Slovenske Konjice

Liptovska cesta 32b

3210 Slovenske Konjice

330 BS Dramlje

Laze pri Dramljah 6b

3222 Dramlje

331 BS Mestinje

Mestinje 2a

3241 Podplat

332 BS MS Bakovska

Bakovska 31a

9000 Murska Sobota

333 BS Kočevje Reška

Reška cesta 25a

1330 Kočevje

334 BS Otiški Vrh

Otiški Vrh 52

2373 Šentjanž pri Dravogradu

335 BS Pobrežje

Ulica Veljka Vlahoviča 8

2000 Maribor

336 BS Prestranek

Reška cesta 18b

6258 Prestranek

337 BS Ljutomer

Kolodvorska ulica 2a

9240 Ljutomer

338 BS Šentilj

Mariborska cesta 6

2212 Šentilj v Slov. Goricah

339 BS Ptuj

Puhova ulica 19a

2250 Ptuj

340 BS Zasavje

Završje 30

1423 Dobovec

341 BS LJ Bratislavska

Bratislavska cesta 11

1000 Ljubljana

350 BS Šalovci

Šalovci 168a

9204 Šalovci

351 BS Hotiza

Ložič 1

9220 Lendava

352 BS Lenart

Kraigherjeva ulica 19

2230 Lenart v Slov. Goricah

353 BS Radlje ob Dravi

Mariborska cesta 60

2360 Radlje ob Dravi

354 BS Laško

Celjska cesta 2

3270 Laško

400 BS Miklavž

Ptujska cesta 135

2204 Miklavž na Dravskem polju

401 BS Drnovo

Velika vas pri Krškem 69

8273 Leskovec pri Krškem

402 BS Šmarje

Celjska cesta 55

3240 Šmarje pri Jelšah

403 BS Arclin

Arclin 101

3211 Škofja vas

405 BS Trbovlje

Vodenska cesta 28 A

1420 Trbovlje

406 BS Letuš

Letuš 11 D

3327 Šmartno ob Paki

407 BS Senožeti

Senožeti 93

1262 Dol pri Ljubljani

408 BS BTC

Letališka cesta 24

1000 Ljubljana

409 BS Rudnik

Premrlova ulica 10

1000 Ljubljana

410 BS Vodice

Škofjeloška cesta 14

1217 Vodice

411 BS Ajdovščina

Mirce 10

5270 Ajdovščina

 

SODELOVANJE S TUŠ KLUBOM

Spoštovani,

obveščamo, da se sodelovanje MOL Slovenija d.o.o. s Tuš klubom zaključi dne 31. 3. 2021. To pomeni, da se zbiranje centov, ki jih člani Tuš kluba zbirajo z nakupi v Tušu, zaključi dne 31. 3. 2021, zbrane cente pa lahko člani na bencinskih servisih MOL unovčijo do 30. 4. 2021.

SKUPINA MOL JE RAZPISALA VEČ KOT 80 DELOVNIH MEST ZA “SVEŽE” DIPLOMANTE

  • Prijave v program Growww bodo odprte do 30. aprila preko spletne strani: https://molgroupcareers.info/en/students-and-graduates/growww-graduate-programme
  • Program Growww je odlična priložnost za vse mlade talente, ki nimajo več kot eno leto delovnih izkušenj ter so pripravljeni začeti svojo kariero v enem največjih podjetij v regiji na področju energetskega sektorja.
  • Program se bo izvajal v Sloveniji, Slovaški, Romuniji, na Madžarskem, Poljskem, Hrvaškem in Češkem.

Skupina MOL je objavila razpis za prijave v letošnji program Growww. Vznemirljiv enoletni program je odlična priložnost za “sveže” diplomante, ki zaključujejo dodiplomski ali magistrski študij, da pričnejo graditi svojo kariero v enem od vodilnih podjetij v regiji.

Growww ponuja več kot 80 delovnih mest na različnih področjih kot so inženiring, poslovanje, IT ter tudi na področju družbenih in naravoslovnih ved. Kandidati z največ enim letom delovnih izkušenj se lahko prijavijo na eno izmed odprtih delovnih mest tako na sedežu Skupine MOL v Budimpešti kot na preostala delovna mesta v eni izmed hčerinskih družb podjetja MOL v sledečih državah: Slovenija, Madžarska, Poljska, Hrvaška, Slovaška, Češka in Romunija.

Enoletni program daje mladim talentom priložnost vpogleda v delovanje Skupine MOL in energetsko industrijo. Prav tako pa bodo s svojimi svežimi in inovativnimi idejami sodelovali pri preobrazbi energetskega sektorja. Vsak udeleženec programa bo imel ogromno priložnosti za razvoj svojih poklicnih veščin, vse ob podpori mentorja.

MOL namenja posebno pozornost upravljanju talentov, saj so v nedavno objavljeni strategiji MOL 2030+ poudarili, da je za kompleksno preobrazbo podjetja nujno potrebna raznolika in vključujoča korporativna kultura. Talenti so zelo pomembni , zato mora tako veliko podjetje, kot je MOL, najti način, kako pritegniti, razvijati in obdržati mlade ter nadarjene talente.

 „Trenutno je resnično vznemirljiv čas, da se našemu podjetju pridružijo novi Growww-erji, saj imamo po posodobitvi naše strategije ambiciozne cilje. Svet se spreminja hitreje kot kdaj koli prej in pospešiti moramo preobrazbo našega podjetja. Vstopili bomo na nova področja poslovanja, ki jih še nismo preizkusili in pripravljeni  moramo biti na nove izzive. Iz tega razloga potrebujemo različne talente, ki nam lahko pomagajo pri pametnejši in hitrejši uresničitvi strategije ter njenih ciljev. Podpiramo mlajšo generacijo in imamo do njih velika pričakovanja, saj nam lahko s svojimi svežimi in inovativnimi idejami pomagajo doseči cilje. Program Growww je odličen začetek za tiste mlade diplomante, ki svojo prihodnost vidijo v enem največjih podjetij v regiji in želijo sooblikovati prihodnost z nami, « je povedala Zdravka Demeter Bubalo, HR SVP Skupine MOL.

Za več informacij o programu GROWWW obiščite spletno stran https://molgroupcareers.info/en/students-and-graduates/growww-graduate-programme

Skupina MOL je nedavno posodobila svojo strategijo: v rafineriji Danube se je začela proizvodnja biogoriv

  • Podjetje MOL je pričelo izvajati nedavno posodobljeno strategijo “SHAPE TOMORROW” MOL Group 2030+ ter začelo proizvodnjo biogoriva v rafineriji Danube
  • Bio surovine, kot so rastlinska olja, odpadna jedilna olja in živalske maščobe, se med proizvodnjo goriva sočasno predelujejo s fosilnimi komponentami, z namenom ustvarjanja bolj trajnostnega dizelskega goriva
  • V naslednjih petih letih bo podjetje MOL vložilo 1 milijardo ameriških dolarjev v nove, nizkoogljične in trajnostne projekte, z namenom, da bi postal ključni akter v Srednji in Vzhodni Evropi.

Na podlagi večletnih raziskav in razvoja je podjetje MOL naredilo korak naprej ter z realizacijo naložb v rafinerijo Danube tudi sam postal proizvajalec biogoriv. Pri novi metodi se bio surovina sočasno predeluje skupaj s fosilnimi materiali. Ta metoda omogoča povečanje deleža obnovljivih goriv in zmanjšanje emisij CO2 tudi do 200.000 ton na leto, brez da bi omenjeno negativno vplivalo na kakovost goriva.

 

“Skupina MOL je uporabnik biogoriv ter kupi več kot 500.000 ton biogoriv (bioetanola in biodizla) za mešanje. S to naložbo smo v Skupini MOL prvič začeli proizvajati trajnostni dizel in postali proizvajalci biogoriv. Koristi omenjenega so številne, saj s tem proizvajamo bolj trajnostno gorivo, hkrati pa z recikliranjem odpadkov pomagamo krožnemu gospodarstvu. V skladu z našo nedavno in posodobljeno strategijo »SHAPE TOMORROW« načrtujemo do leta 2030 proizvesti več kot 100.000 ton biogoriva” – je povedal Gabriel Szabó, izvršni podpredsednik Downstream-a Skupine MOL

Med sočasno obdelavo, ki se izvaja v Danube rafineriji, se pri proizvodnji dizelskega goriva bio-surovina predeluje skupaj s fosilnimi snovmi. V ta namen se lahko uporabijo tudi rastlinska olja, odpadno jedilno olje in živalske maščobe. Posledično bo proizvedeno plinsko olje delno obnovljivo, brez vpliva na kakovost v primerjavi z dizelskim gorivom, ki v celoti temelji na surovi nafti. Glavna prednost te metode je, da je sestavine biodizelskega goriva še vedno mogoče mešati v največ 7- odstotnem volumnu v skladu z dizelskim standardom, tako da lahko ta metoda na koncu še poveča vsebnost bio-deleža plinskega olja. Eden glavnih ciljev Evropske unije in Skupine MOL je do leta 2050 doseči neto nič emisij CO2. Obveznosti glede deležev obnovljivih virov se v prometnem sektorju nenehno povečujejo. V skladu s tem so se povečala tudi pričakovanja glede vsebnosti biokomponent na trgih goriv Skupine MOL, ki so se doslej izpolnjevala predvsem z mešanjem bioetanola in biodizla.

MOL je leta 2012 začel sodelovati v raziskovalno-razvojnem projektu, ki temelji na rezultatih raziskav Univerze Pannon. Med temi koraki so bile določene vrste in zahteve glede kakovosti predelanih surovin, sama naložba pa se je začela v letu 2018. To je vključevalo potreben razvoj infrastrukture za shranjevanje in predelavo novih bio materialov. V poskusnem obdobju, ki se je začelo v marcu 2020 se je preverjalo delovanje novega postopka. Vse od maja pa teče redna proizvodnja.

Proizvedena biokomponenta ima bistveno višji prihranek CO2 kot druge vrste biogoriv, proizvedenih iz iste surovine. Ta projekt letno zmanjšuje emisije CO2 do 200.000 ton, kar je enako kot če bi mesto z 200.000 prebivalci za ogrevanje uporabljalo zgolj sončno energijo. Še vedno pa je cilj razširiti portfelj surovin v smeri odpadkov in ostankov, da bi dosegli še višje zmanjšanje emisij CO2. Eden glavnih ciljev strategije MOL Group 2030+ je igrati ključno vlogo pri oblikovanju nizkoogljičnega krožnega gospodarstva z naložbami v nove dejavnosti, kot so integracija in uporaba odpadkov, recikliranje, zajemanje, uporaba in skladiščenje ogljika (CCUS), napredna biogoriva in morebitne priložnosti povezane z vodikom.

V naslednjih petih letih bo podjetje MOL vložilo 1 milijardo ameriških dolarjev v nove, nizkoogljične in trajnostne projekte, z namenom, da bi do leta 2050 postal ključni akter v Srednji in Vzhodni Evropi ter se približal svojemu cilju neto nič emisij CO2. Cilj podjetja MOL je preoblikovati Downstream segment v visoko učinkovitega in trajnostnega vodilnega akterja, usmerjenega v kemično industrijo. 

O Skupini MOL

Skupina MOL je integrirana, mednarodna naftna in plinska družba s sedežem v Budimpešti na Madžarskem. Aktivna je v več kot 30 državah z dinamično mednarodno ekipo, ki šteje 25.000 ljudi in beleži več kot 100 let izkušenj v naftni industriji. Raziskovalne in proizvodne dejavnosti podjetja MOL so podprte z več kot 75-letnimi izkušnjami na področju ogljikovodikov. Trenutno poteka proizvodnja v 9 državah, raziskovalne dejavnosti pa v 14-ih. Skupina MOL upravlja 3 rafinerije in 2 petrokemijski enoti v okviru integriranega upravljanja oskrbovalne verige, in sicer na Madžarskem, Slovaškem in Hrvaškem. V Skupini MOL obratuje blizu 2.000 bencinskih servisov v 10 državah Srednje in Jugovzhodne Evrope.

 

Služba za odnose z mediji:

Katja Grabrovec,

E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Rezultati Skupine MOL v letu 2020: soliden rezultat v zelo zahtevnem letu

  • V celotnem letu 2020 je EBITDA dosegla 2,05 milijarde ameriških dolarjev. Omenjen rezultat je presegel posodobljene smernice, kjer so se upoštevale COVID razmere (približno 1,9 milijarde ameriških dolarjev), vendar se je glede na leto 2016 EBITDA zmanjšala za 16%, na kar sta imeli vpliv pandemija in gospodarska kriza
  • Čista EBITDA je v Q4 leta 2020 znašala 464 milijonov ameriških dolarjev, kar je medletno gledano za 23% nižje, omenjeno je odraz šibkejšega naftnega makro okolja
  • Proizvedena količina v dejavnosti raziskav in proizvodnje se je zaradi prispevka ACH v letu 2020 povečala za 8% na 120 mboepd, kljub temu se je EBITDA medletno znižala za 34% , kar je posledica izjemno šibkega zunanjega cenovnega okolja
  • EBITDA dejavnosti rafinerij in trženja se je v Q4 zmanjšala na 133 milijonov, kar je odraz znižanih rafinerijskih marž in običajnih sezonskih nihanj zadnjega četrtletja. Celoletni rezultat je bil za 15% nižji kot leto prej.
  • EBITDA v segmentu storitev za kupce se je v Q4 povečala za 23%, na 128 milijonov, v celotnem letu 2020 pa je segment ustvaril 510 milijonov ameriških dolarjev EBITDA, kar je za 8% več kot v letu 2019
  • Smernice EBITDA za leto 2021 znašajo približno 2,3 milijarde ameriških dolarjev
  • V celotnem letu 2020 je EBITDA dosegla 2,05 milijarde ameriških dolarjev. Omenjen rezultat je presegel posodobljene smernice, kjer so se upoštevale COVID razmere (približno 1,9 milijarde ameriških dolarjev), vendar se je glede na leto 2016 EBITDA zmanjšala za 16%, na kar sta imeli vpliv pandemija in gospodarska kriza
  • Čista EBITDA je v Q4 leta 2020 znašala 464 milijonov ameriških dolarjev, kar je medletno gledano za 23% nižje, omenjeno je odraz šibkejšega naftnega makro okolja
  • Proizvedena količina v dejavnosti raziskav in proizvodnje se je zaradi prispevka ACH v letu 2020 povečala za 8% na 120 mboepd, kljub temu se je EBITDA medletno znižala za 34% , kar je posledica izjemno šibkega zunanjega cenovnega okolja
  • EBITDA dejavnosti rafinerij in trženja se je v Q4 zmanjšala na 133 milijonov, kar je odraz znižanih rafinerijskih marž in običajnih sezonskih nihanj zadnjega četrtletja. Celoletni rezultat je bil za 15% nižji kot leto prej.
  • EBITDA v segmentu storitev za kupce se je v Q4 povečala za 23%, na 128 milijonov, v celotnem letu 2020 pa je segment ustvaril 510 milijonov ameriških dolarjev EBITDA, kar je za 8% več kot v letu 2019
  • Smernice EBITDA za leto 2021 znašajo približno 2,3 milijarde ameriških dolarjev

Skupina MOL je objavila svoje finančne rezultate za leto 2020. Kljub spopadanju s pandemijo in gospodarsko krizo, je Skupina MOL v zadnjem četrtletju (Q4) leta 2020 ustvarila čisti EBITDA v višini 464 milijonov ameriških dolarjev, s čimer je celoletna čista EBITDA dosegla 2,05 milijarde ameriških dolarjev. Končni letni rezultat leta 2020 je tako presegel med letom posodobljen načrt oziroma smernice, kjer so se upoštevale COVID razmere. V letu 2020 so vsi segmenti kljub letu motenj, nestanovitnosti in negotovosti dosegli 636 milijonov ameriških dolarjev prostega denarnega toka, kar je več kot pred letom dni. Organski CAPEX za leto 2020 so znašale 1,41 milijarde ameriških dolarjev, kar je v skladu z predvidenimi smernicami (le-te so predvidevale do 1,5 milijarde ameriških dolarjev). MOL pričakuje, da si bo makro okolje verjetno opomoglo ter bo EBITDA za leto 2021 znašala približno 2,3 milijarde ameriških dolarjev. 

Predsednik upravnega odbora – Izvršni direktor Skupine MOL Zsolt Hernádi je o rezultatih povedal slednje:

Leta 2020 smo dosegli več kot 2 milijardi ameriških dolarjev EBITDA in čeprav je bil zaslužek v primerjavi z letom 2019 nižji, nam je hiter in pravočasen odziv na krizo omogočil ustvariti še močnejši prosti denarni tok, kot je bilo predvideno v naših smernicah pred COVID-OM. To je bilo mogoče le pod pogojem, če je imelo vsako poslovno področje pozitivni denarni tok, kljub letu večjih motenj.

Leto 2020 je bilo zagotovo leto, kot ga še ni bilo in z nikoli videnimi izzivi. Zelo sem ponosen na vse naše kolege, saj je naše poslovanje tudi v času največje krize potekalo nemoteno, še naprej smo bili zanesljiv partner vsem našim strankam in partnerjem. Nadaljevali smo tudi z našimi strateškimi naložbami, ki so se na žalost zaradi omejitev gibanja nekoliko upočasnile. Tudi pod velikim stresom smo se nadalje osredotočali na našo vizijo in v letu 2021 načrtujemo podvojiti svoja prizadevanja za napredek pri preobrazbi poslovanja. Pričakujemo, da bo leto 2021 leto, ki bo prineslo nekaj normalizacije in okrevanja, kar je tudi v skladu s pričakovanji naših naraščajočih smernic EBITDA v višini 2,3 milijarde ameriških dolarjev. Tudi naše kapitalske naložbe se morajo nadoknaditi, tako da bo naš organski CAPEX znašal približno 1,7-1,9 milijarde ameriških dolarjev. Omenjeno pomeni, da bomo naložbe ponovno popolnoma financirali s pozitivnim prostim denarnim tokom.”

EBIDTA v dejavnosti raziskav in proizvodnje (Upstream) – se je v zadnjem četrtletju (Q4) zmanjšala na 181 milijonov, na omenjeno znižanje so vplivale tehnične prilagoditve povezane z ACG, MOL-ovo novo pridobitvijo v Azerbajdžanu. Celoletni EBITDA tega segmenta je doseglo 689 milijonov USD, kar je za 34% nižje kot pred letom dni. Nižje cene nafte in plina so le delno izravnale prispevek ACG, ki je celoletni obseg proizvodnje povečal za 8% v primerjavi z lanskim letom. Dokazane in verjetne rezerve so se do konca leta 2020 povečale na 364 mboepd (iz 270 mboepd ob koncu leta 2019), kar odraža prispevek ACG in neto popravek rezerve navzgor v portfelju, kar pomeni 312% nadomestitev rezerv.

Dejavnost rafinerij in trženja (Downstream) – v celotnem letu 2020 se je čista CCS EBIDTA znižala za 15%, ter ustvarila 740 milijonov ameriških dolarjev, kar je odraz šibkega makro okolja. Rezultat zadnjega četrtletja (Q4) je dosegel 133 milijonov ameriških dolarjev, na kar so vplivale znižane rafinerijske marže in sezonska nihanja. Prodaja rafiniranih proizvodov se je v primerjavi z lanskim četrtletjem zmanjšala za 14%, na kar je vplival drugi val pandemije. Poliol projekt je ob koncu zadnjega četrtletja presegel 75% celotne realizacije. Za dotični projekt je MOL skupaj z izvajalcem za inženiring, nabavo in gradnjo ocenil, da se bo dokončanje projekta zaradi pandemije premaknilo v drugo polovico leta 2022 (prvotno je bilo planirano za drugo polovico leta 2021), posledično se zaradi zamude lahko skupni investicijski izdatki povečajo na približno 1,3 milijarde EUR (prvotno je bilo planirano 1,2 milijarde EUR).

Rast EBIDTA v segmentu storitev za kupce (maloprodaja) se je v zadnjem četrtletju (Q4) v primerjavi z lanskim letom povečala za 23% in je EBITDA znašala 128 milijonov ameriških dolarjev, predvsem zaradi višjega prispevka goriv  in nižjih stroškov poslovanja. Dotični segment je v celotnem letu 2020 ustvaril EBITDA v višini 510 milijonov ameriških dolarjev, kar je za 8% višji rezultat kot v letu 2019. Prosti denarni tok se je v Q4 več kot podvojil in v letu 2020 medletno poskočil za 28% na 381 milijonov ameriških dolarjev. Uvajanje konceptov na področju negoriv se je kljub pandemiji nadaljevalo: število rekonstruiranih lokacij z vključenimi Fresh Corner-ji se je od konca leta 2019 povečalo z 877 na 955.

EBIDTA v plinskem segmentu (Gas Midstream) - je v letu 2020 dosegel 201 milijon EBITDA, kar je 8% več kot pred letom dni. V zadnjem četrtletju (Q4) se je EBITDA medletno znižala za 41%, torej na 42 milijonov ameriških dolarjev. Omenjeno je posledica bistveno nižjih rezervacij čezmejnih zmogljivosti in s tem nižjih reguliranih prihodkov, zmanjšanja tranzitnih prihodkov in višjih stroškov poslovanja. 

O Skupini MOL

Skupina MOL je integrirana, mednarodna naftna in plinska družba s sedežem v Budimpešti na Madžarskem. Aktivna je v več kot 40 državah z dinamično mednarodno ekipo, ki šteje 25.000 ljudi in beleži več kot 100 let izkušenj v naftni industriji. Raziskovalne in proizvodne dejavnosti podjetja MOL so podprte z več kot 75-letnimi izkušnjami na področju ogljikovodikov. Trenutno poteka proizvodnja v 9 državah, raziskovalne dejavnosti pa v 14-ih. Skupina MOL upravlja 4 rafinerije in 2 petrokemijski enoti v okviru integriranega upravljanja oskrbovalne verige, in sicer na Madžarskem, Slovaškem in Hrvaškem. V Skupini MOL obratuje blizu 2.000 bencinskih servisov v 10 državah Srednje in Jugovzhodne Evrope. 

Služba za odnose z mediji:

Katja Grabrovec,

E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.,

T: +386 41 829 180

Skupina MOL predstavila posodobljeno, integrirano dolgoročno strategijo

  • MOL gradi na spremembah zunanjega okolja in posodablja svojo strategijo za leto 2030 ter jo povezuje s trajnostnimi cilji.
  • MOL ohranja ključno iniciativo, saj se je le-ta izkazala za napredno in uspešno, trenutno pa pospešuje preobrazbo podjetja
  • MOL bo svoje tradicionalno poslovanje preoblikoval v smeri, da bo zagotavljal nizkoogljično prihodnost, kar pomeni, da bo še bolj učinkovit in osredotočen. Downstream bo postal visoko učinkovit, trajnosten, kemijsko usmerjen vodilni Downstream igralec; segment Storitve za kupce bo postal najboljši digitalno usmerjen prodajalec potrošniškega blaga v kategoriji, tudi Upstream bo postal še bolj učinkovit in trajnosten strateški steber z generiranjem vrednosti.
  • Posodobljena strategija, ‘’SHAPE TOMORROW’’ Skupine MOL 2030+ se osredotoča na zmanjšanje CO2, učinkovitost in krožno gospodarstvo
  • MOL pospešuje potek svoje preobrazbe v smeri, da bi do leta 2050 dosegel neto nič emisij CO2
  • Do leta 2030 bo za trajnostne projekte porabljen vsaki drugi ameriški dolar, medtem ko bodo vse naložbe do leta 2050 zelene
  • MOL bo v naslednjih petih letih porabil 1 milijardo ameriških dolarjev za nove, nizkoogljične in trajnostne oblike poslovanja, ki bodo postala ključni akter v krožnem gospodarstvu Srednje in Vzhodne Evrope: integracija in koriščenje odpadkov, zajemanje, uporaba in skladiščenje ogljika, napredna proizvodnja biogoriv in priložnosti povezane z vodikom.

Budimpešta, 24. Februar 2021- Upravni odbor Skupine MOL je pregledal in odobril posodobljeno dolgoročno strategijo "MOL Group 2030+"– prvotna strategija je bila objavljena oktobra 2016. Prvotna strategija je tako popolnoma integrirana z novo trajnostno strategijo in dopolnjena z dolgoročnejšo vizijo in ambicijami po letu 2030.

Dolgoročna strategija MOL 2030 se je doslej izkazala za napredno, verodostojno in pravilno usmerjeno. V skladu s tem je MOL v zadnjih petih letih sprejel pomembne strateške korake v pravo smer. Vendar smo v zadnjem času opazili neverjetno hitre spremembe vključno s hitrim napredkom pri prehodu na zeleno energijo. Naša posodobljena strategija poskuša pospešiti naš prehodni proces, da bi okrepila odpornost MOL-a in našo sposobnost oblikovanja trajnostne prihodnosti. Ostrili bomo svoj fokus, še naprej krepili svojo učinkovitost, hkrati pa z novo odločnostjo iskali nove priložnosti. Ena stvar, ki se od leta 2016 ni spremenila je, da smo še vedno globoko zavezani preoblikovanju naših tradicionalnih dejavnosti na osnovi fosilnih goriv v nizkoogljični, trajnostni poslovni model. (Zsolt Hernádi, predsednik in izvršni direktor)

 

Potrjene so bile smernice strateškega preoblikovanja v obstoječih poslovanjih. Z nespremenjeno vizijo strukturnega, dolgoročnega upada povpraševanja po fosilnih motornih gorivih v Srednji ter Vzhodni Evropi bo MOL nadaljeval in pospešil preobrazbo goriv v kemikalije in postal vodilno podjetje za trajnostne kemikalije v Srednji in Vzhodni Evropi. MOL ima na področju segmenta Storitev za kupce nespremenjene ambicije, torej postati vodilni digitalno usmerjen prodajalec potrošniškega blaga in celovit ponudnik mobilnih  storitev v regiji.

“Ena glavnih prednosti MOL-a je v njegovem odpornem, edinstveno uravnoteženem, integriranem poslovnem modelu. Da bi ohranili to odpornost in oblikovali svojo prihodnost, bomo morali svoj poslovni portfelj nenehno prilagajati izzivom prihodnjega gospodarstva, omejenega z ogljikom. (Zsolt Hernádi, predsednik in izvršni direktor)

Downstream: preoblikovanje v visoko učinkovitega, trajnostnega, kemijsko usmerjenega vodilnega igralca v industriji. MOL Downstream bo obdržal najvišji položaj pri ustvarjanju denarnega toka v evropskem rafiniranju in bo do leta 2025 ciljal na 1,2 milijarde USD EBITDA, podprto z dodatnimi 150 milijoni USD za izboljšanje učinkovitosti. Preoblikovanje goriv v kemikalije se bo nadaljevalo s polno hitrostjo, da bi zmanjšali delež motornega goriva v rafiniranem sistemu in do leta 2030 pretvorili 1,8 milijona ton v petrokemično surovino. To bo doseženo z dvema investicijskima cikloma z uporabo zelo učinkovitih tehnologij in ciljnimi datumih zagona v letih 2027 in 2030. Hkrati bo MOL v svoje osnovne dejavnosti vedno več vključeval krožne tehnologije, pri čemer bo uporabljal bio in odpadke v proizvodnji, povečeval recikliranje in izkoriščal možnosti CCS (zajemanje in shranjevanje ogljika) z jasnim poudarkom na bistvenem zmanjšanju odtisa CO2 v segmentu. Skupni CAPEX za transformacijo Downstream-a lahko v naslednjih desetih letih doseže 4,5 milijarde USD.

 

Segment Storitve za kupce: do leta 2030 postati najboljši digitalno usmerjeni prodajalec potrošniškega blaga in integriran ponudnik storitev iz področja mobilnosti z bistveno višjimi prihodki in prostim denarnim tokom. Segment storitve za kupce bo bistveno povečal svoj prispevek k Skupini tako, da bo do leta 2025 dosegel več kot 700 milijonov USD EBITDA na leto in kumulativni prosti denarni tok v višini več kot 2 milijardi ameriških dolarjev v letih 2021–25. Segment bo vlagal v nadaljnji razvoj ponudbe hrane ter nadaljeval postopke standardizacije in digitalizacije znotraj mreže. Naš poudarek se bo nato vse bolj usmerjal k diverzifikaciji prodajnih kanalov, razširitvi portfelja alternativnih goriv ter celovitih platform in storitev za mobilnost.

 

Upstream (E&P): osredotočenost na ustvarjanje denarnega toka, upravljanje upada proizvodnje v Srednji in Vzhodni Evropi, oportunističen pristop k mednarodnemu raziskovanju in proizvodnji ter vlaganje v CCUS (geološko skladiščenje ogljikovega dioksida). Še naprej se bo upravljalo z obstoječimi viri z namenom povečanja denarnega toka in ustvarjanja vrednosti z okoli 1,8 milijarde ameriških dolarjev prostega denarnega toka v letih 2021–25 s predpostavko cene surove nafte 50 ameriških dolarjev na sod (in ob predpostavki, da ne bo anorganske nadomestitve rezerve). To zahteva stroškovno ozaveščeno in učinkovito obvladovanje upada proizvodnje v Srednji in Vzhodni Evropi ter aktiven a oportunističen pristop k mednarodnemu raziskovanju in pridobivanju brez določanja volumetričnih ciljev. Cilj MOL-a je, da s svojim strokovnim znanjem iz geologije Panonskega bazena do leta 2030 postane ključni akter pri zajemanju, uporabi in shranjevanju ogljika (CCUS) v Srednji in Vzhodni Evropi, kar bo tudi podprlo njegovo prizadevanje, da postane ogljično nevtralen (področji 1 in 2).

“Trajnost in dobičkonosnost se ne izključujeta; morata se povezovati. Brez ustvarjanja prihodkov ne morete biti vzdržni, prav tako ne morete biti donosni, ne da bi se osredotočili na to, kako se ti prihodki ustvarjajo; oba gresta z roko v roki. To je razvidno že nekaj časa in bo v prihodnosti vedno bolj očitno. Vsi želimo živeti v boljšem, varnejšem in čistejšem okolju; za boljši in bolj trajnosten svet pa moramo preiti na krožen gospodarski model z nizkimi emisijami ogljika.” (Zsolt Hernádi, predsednik in izvršni direktor)

 

Naložbe oziroma vlaganja v nove modele poslovanja za oblikovanje nizkoogljičnega krožnega gospodarstva. MOL želi bistveno povečati svoje podnebju prijazne naložbe, usklajene s taksonomijo EU, da bi do leta 2030 presegle 50% celotnega CAPEX-a in se do leta 2050 ali prej približale 100%. MOL želi igrati tudi ključno vlogo pri oblikovanju nizkoogljičnega krožnega gospodarstva z naložbami v nova poslovanja, kot so integracija in uporaba odpadkov, recikliranje, zajemanje, uporaba in skladiščenje ogljika (CCUS), napredna biogoriva in potencialne priložnosti povezane z vodikom. V naslednjih petih letih bo MOL porabil 1 milijardo ameriških dolarjev za nove, nizkoogljične in trajnostne projekte, da bo postal ključni igralec v Srednji in Vzhodni Evropi v krožnem gospodarstvu.

 

Pomembni cilji glede zmanjšanja ogljika do leta 2030 so popolnoma usklajeni z Evropskim zelenim dogovorom in ambicijami 2050. V skladu s Pariškim sporazumom in potrebo po globalno usklajenih prizadevanjih za omejevanje globalnega segrevanja in podnebnih sprememb je tudi MOL-ova vloga, da prispeva k zmanjšanju emisij ogljika iz svoje vrednostne verige in upravljanih sredstev. V skladu s tem bo MOL do leta 2030 zmanjšal emisije na ravni skupine za 30%, do leta 2030 bo tako E&P kot tudi segment Storitev za kupce ogljično nevtralen (v smislu emisij na področju 1 in 2), medtem ko se bodo emisije segmenta Downstream-a (področja 1 in 2) do leta 2030 zmanjšale za 20% (od osnove, ki predstavlja leto 2019) za obstoječa delovanja. MOL se strinja z ambicijo EU, da bo do leta 2050 podnebno nevtralen glede vseh (področja uporabe 1, 2 in 3) emisij ogljika in želi aktivno sodelovati v industrijski revoluciji, ki je potrebna, da postane Evropa ogljično nevtralna, tako samostojno kot v partnerstvu z drugimi.

”Ključni element uspeha velikega podjetja, kot je MOL, je ohranjanje sposobnosti privabljanja, razvoja in ohranjanja talentov. Naši nadarjeni sodelavci in sodelavke so daleč najdragocenejše premoženje in so tudi jedro uspešnega gospodarstva. Upravljanje zapletene preobrazbe, kot jo je začel MOL, ne zahteva le raznolikih in sodelujočih človeških kadrov. Potrebuje tudi močno sodelovanje z našimi lokalnimi skupnostmi, partnerji in regulatorji, ki zagotavljajo sodelovanje skoraj vseh družbenih slojev, da lahko uresničimo poslanstvo prehoda v zeleno energijo." (Zsolt Hernádi, predsednik in izvršni direktor)

 

Celovit trajnostni okvir postavlja cilje vzdolž vseh štirih stebrov: Ljudje in skupnosti; Zdravje in varnost; Integriteta in preglednost; Podnebje in okolje. MOL vidi raznolikost in vključenost kot eno svojih ključnih vrednot in strateških možnosti, s ciljem da se poveča udeležba žensk na vseh ravneh in na vodstvenih položajih doseže 30% ter širše osredotočanje na boljše počutje in zdravje zaposlenih. Naš rezultat trajnostne angažiranosti zaposlenih bo ostal nad 75; sodelovanje skupnosti se bo okrepilo, tako da bomo ostali zaupanja vreden partner; skupna stopnja incidentov (ang. TRIR), bo do leta 2025 padla pod 1,0. Do konca leta 2022 bomo v celotni skupini sprožili novo strategijo odgovornega naročanja; med zaposlenimi in vodstvom se bo še naprej spodbujalo ozaveščanje o etiki in človekovih pravicah; negativni vplivi na okolje (poleg CO2) se bodo še zmanjšali.

 “Vsaka preobrazba je sama po sebi zapletena, dolgotrajna in pogosto boleča izkušnja. Prepričan pa sem, da nas bo naša osvežena dolgoročna strategija vodila po pravi poti, da se bomo razvili v ključnega akterja nizkoogljičnega krožnega gospodarstva, ki svojim zaposlenim ponuja zanimive priložnosti, nenehno izboljšuje izkušnje strank in konstruktivno sodeluje s partnerji, hkrati pa vlagateljem zagotavlja stabilen, predvidljiv dohodek na celotni poti preobrazbe.” (Zsolt Hernádi, predsednik in izvršni direktor)

 

Finančni okvir 2021-25: v celoti financiran prehod in stabilno ter predvidljivo plačilo delničarjem, močna bilanca stanja. Tudi s konzervativnimi srednjeročnimi makro predpostavkami bo MOL v letih 2021–25 ustvaril zadostne denarne tokove iz poslovanja - pri čemer se bo EBITDA zvišala z 2,3 milijarde ameriških dolarjev iz leta 2021 na 2,6 milijarde USD v letu 2025 - za kritje „trajnostnega“ CAPEX-a, vsaj 3,5 milijarde ameriških dolarjev strateškega CAPEX-a, vključno z novimi naložbami v nizkoogljično krožno gospodarstvo v višini 1 milijarde ameriških dolarjev in stabilnimi osnovnimi dividendami. Ohranjanje močnega finančnega profila z zanesljivo bilanco stanja in dovolj finančnega prostora ostaja prednostna naloga. Ta prilagodljivost se lahko uporablja za financiranje novih poslovnih priložnosti, vključno z denarno ustvarjalnimi združitvami in prevzemi v vseh poslovnih segmentih.

 

O Skupini MOL

Skupina MOL je integrirana, mednarodna naftna in plinska družba s sedežem v Budimpešti na Madžarskem. Aktivna je v več kot 30 državah z dinamično mednarodno ekipo, ki šteje 25.000 ljudi in beleži več kot 100 let izkušenj v naftni industriji. Raziskovalne in proizvodne dejavnosti podjetja MOL so podprte z več kot 75-letnimi izkušnjami na področju ogljikovodikov. Trenutno poteka proizvodnja v 9 državah, raziskovalne dejavnosti pa v 14-ih. Skupina MOL upravlja 3 rafinerije in 2 petrokemijski enoti v okviru integriranega upravljanja oskrbovalne verige, in sicer na Madžarskem, Slovaškem in Hrvaškem. V Skupini MOL obratuje blizu 2.000 bencinskih servisov v 10 državah Srednje in Jugovzhodne Evrope.

 

Služba za odnose z mediji:

Katja Grabrovec,

E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.,

T: +386 41 829 180

×