Spletne strani MOL Slovenija d.o.o. uporabljajo piškotke (majhne datoteke podatkov, ki se izmenjujejo med strežnikom in stranko), kar omogoča boljšo izkušnjo pri uporabi spletne strani za obiskovalce in s tem boljše storitve, ki so jih deležni.
Zbiramo tudi anonimne statistične podatke z namenom izboljšanja funkcionalnosti in delovanja naše spletne strani.


Več na Politika zasebnosti
Facebook Youtube Linkedin
  • Freshhh je mednarodno spletno tekmovanje za študente, ki jih zanima naftna in plinska industrija
  • Preko Freshhh tekmovanja, si Skupina MOL prizadeva sodelovati z generacijo, ki ji je digitalizacija blizu in jim ponuditi privlačne potencialne karierne poti
  • Letos je v tekmovanju sodelovalo 1.450 ekip iz približno 60 držav. Zmagovalka je postala madžarska ekipa “Petronauts”, slovenski ekipi pa sta zasedli 5. in 6. mesto

Budimpešta, 29. januar 2018 – V petek se je v Budimpešti odvijalo že 11. tekmovanje Freshhh – nagrajeno študentsko tekmovanje Skupine MOL. Vse večja priljubljenost tega tekmovanja dokazuje, da je Skupina MOL atraktiven delodajalec za mlajšo, po večini digitalno generacijo in da jim ponuja privlačne karierne poti, tudi izven področja ključne dejavnosti naftno plinske industrije. Najboljših 7 mednarodnih ekip iz Madžarske, Hrvaške, Slovenije in Nigerije se je potegovalo za nagrade; po težki tekmi pa je zmagala madžarska ekipa »Petronauts«.

Freshhh je mednarodno spletno študentsko tekmovanje, kjer ekipe sestavljene iz treh članov, vodijo naftno družbo. V tekmovanju udeleženci sprejemajo odločitve o razvojnih projektih na področju naftne in plinske industrije, o gradnji rafinerije, razvoju maloprodajne mreže, določajo pa tudi najboljši portfolio produktov.

Letos je tekmovanje privabilo udeležence iz približno 60 držav. Skupno je v tekmovanju Freshhh 2017 sodelovalo 1.450 ekip, kar dokazuje, da je tekmovanje resnično postala blagovna znamka v industriji na mednarodni ravni. Po dveh krogih virtualne igre se je tekmovanje zaključilo s finalnim krogom za 7 najboljših ekip. V letošnjem finalnem delu tekmovanja, ki poteka v živo, so se tekmovalci soočali z izzivalno nalogo. Skupina MOL si prizadeva postati vodilni regijski ponudnik mobilnih rešitev v transportu. Ekipe so tako pripravljale predlog strategije mobilnosti Skupine MOL, ki bi lahko predstavila potencialne poslovne priložnosti na tem rastočem in hkrati zelo perspektivnem trgu. V drugem koraku pa so ekipe pokazale svoje sposobnosti pri reševanju strateške situacijske igre v naftni in plinski industriji. Odlična priložnost, da demonstrirajo svoje timsko delo, pogajalske sposobnosti in strateške vodstvene veščine.

Vse ekipe so bile odlične, po mnenju žirije sestavljene iz vodij v Skupini MOL, pa se je za najboljšo izkazala madžarska ekipa »Petronauts«. Slovenska ekipa imenovana »Who’s the boss”, je zasedla 5. mesto, prav tako slovenska ekipa “Techjab” pa 6. mesto. “Predstavitev na finalnem delu tekmovanja se nam je zdela polna izzivov, hkrati pa smo se na dogodku zelo zabavali. Množica je bila zelo raznolika in srečali smo ljudi iz veliko različnih držav. To je bilo naše prvo mednarodno tekmovanje in resnično smo uživali v njem.” – je povedal Erik Starc, član slovenske ekipe “Techjab”.

Drugo mesto je zasedla hrvaška ekipa »Delay«, tretjo pa nigerijska ekipa »Awo Omoluabi«. Najboljše tri ekipe so prejele nagrade v skupni vrednosti 25.000 EUR.

»V hitro se spreminjajočem se svetu so inovacije bolj pomembne kot kadarkoli, kar je predvideno tudi v naši strategiji transformacije MOL Group 2030. Vsi vemo, da bo naša industrija kmalu zelo drugačna od tega kakšna je danes. Znanja potrebna za inovacije v tradicionalni naftno-plinski industriji so v veliki meri prisotna tudi v mlajši generaciji. Privabiti tako imenovane digitalne domorodce – generacijo kateri je digitalizacija zelo blizu, je vsekakor izziv.  S programi kot je Freshhh lahko ta izziv spremenimo v priložnost, da  najboljšim talentom ponudimo pot naprej za pričetek izjemne kariere v dinamičnem in raznolikem okolju. Iskreno čestitam zmagovalcem in spodbujam vse udeležence, da se pridružijo skupnosti Skupine MOL kot udeleženci programa Growww.« - je povedala Zdravka Demeter Bubalo, Izvršna predsednica kadrovskega oddelka Skupine MOL

Več o tekmovanju Freshhh: https://www.freshhh.net/

Več o programu Growww: https://growww.molgroup.info/

×