Spletne strani MOL Slovenija d.o.o. uporabljajo piškotke (majhne datoteke podatkov, ki se izmenjujejo med strežnikom in stranko), kar omogoča boljšo izkušnjo pri uporabi spletne strani za obiskovalce in s tem boljše storitve, ki so jih deležni.
Zbiramo tudi anonimne statistične podatke z namenom izboljšanja funkcionalnosti in delovanja naše spletne strani.


Več na Politika zasebnosti
Facebook Youtube Linkedin
Linkedin

Freshhh je mednarodno spletno študentsko tekmovanje, kjer ekipe sestavljene iz treh članov, prevzamejo vodenje naftne družbe. V tekmovanju udeleženci sprejemajo odločitve o razvojnih projektih na področju naftne in plinske industrije, o gradnji rafinerije, določajo pa tudi najboljši portfolio produktov. Študenti imajo tudi priložnost postaviti strategijo razvoja maloprodajne mreže in se odločati glede investicij v razvoj mreže. 8 najboljših ekip bo dobilo priložnost sodelovati v finalnem delu tekmovanja, ki poteka v živo. Najboljši študentje imajo možnost postati potencialni udeleženci kariernega programa Skupine MOL za sveže diplomante, imenovanega Growww.

TEKMOVANJE FRESHHH POTEKA V TREH KROGIH:

  1. Spletni kvalifacijski krog – Strateška simulacijska igra v treh delih: Upstream (Raziskave in Razvoj), Downstream (Rafinerije, Logistika) in Maloprodaja
  2. Polfinale za najboljših 40 ekip: tehnološko osredotočene študije primerov in strokovni kvizi
  3. Finalni dogodek v živo – za 8 najboljših ekip poteka v Budimpešti na Madžarskem

Med letoma 2007 in 2016 je tekmovanje Freshhh pritegnilo več kot 25.000 študentov iz 76 držav in 250 univerz ter fakultet. V tekmovanju Freshhh 2016 je sodelovalo rekordno število udeležencev, ki je skupaj oblikovalo 2.307 ekip na globalni ravni. Te številke so dokaz, da je spletno tekmovanje Skupine MOL v industriji postalo simbol, ki privablja mlade talente s tehničnim/inženirskim znanjem, da izkusijo kaj jim ponuja Skupina MOL.

Več informacij najdete tukaj:
www.freshhh.net/
www.facebook.com/molfreshhh

 

×