Spletne strani MOL Slovenija d.o.o. uporabljajo piškotke (majhne datoteke podatkov, ki se izmenjujejo med strežnikom in stranko), kar omogoča boljšo izkušnjo pri uporabi spletne strani za obiskovalce in s tem boljše storitve, ki so jih deležni.
Zbiramo tudi anonimne statistične podatke z namenom izboljšanja funkcionalnosti in delovanja naše spletne strani.


Več na Politika zasebnosti
Facebook Youtube Linkedin Instagram

mol-zaposlitev-2-prispevaj-in-bodi-energija-banner

MOL Slovenija d.o.o. je članica Skupine MOL, mednarodne integrirane naftne in plinske družbe z ekipo več kot 25.000 zaposlenih ter mrežo blizu 2.000 bencinskih servisov v 11 državah Srednje in Jugovzhodne Evrope, ki delujejo pod okriljem 8 blagovnih znamk. Zaposleni z nenehnim iskanjem novih priložnosti povečanja zadovoljstva naših kupcev skupno prispevamo k uspehom našega stalno rastočega podjetja.

Kot članica Skupine MOL je družba MOL Slovenija d.o.o. na slovenskem trgu prisotna vse od leta 1996. Glavna dejavnost podjetja je prodaja naftnih derivatov na debelo in drobno prek maloprodajne mreže 53 bencinskih servisov MOL po Sloveniji. Če ste se pripravljeni pridružiti naši ekipi, lahko več informacij najdete tudi na naši spletni strani www.mol.si ali na LinkedIn strani podjetja.

POSLOVNI SEKRETAR (M / Ž)

Kraj opravljanja dela:

MURSKA SOBOTA

Delo obsega:

Iščemo motiviranega sodelavca za samostojno izvedbo administrativnih del, operativnega in administrativnega vodenja pisarne in podpore pri tehnični organizaciji dela sodelavcev z namenom zagotavljanja optimalnega delovanje pisarniških dejavnosti.

Glavna dela in naloge:

  • izvaja administrativna in tajniška dela,
  • zagotavljanje profesionalno in prijazno podobo podjetja napram strankam in obiskovalcev, po telefonu in v osebnem stiku,
  • zagotavlja optimalno operativno vodenje pisarne, s sprejemom strank, urejanjem poslovnih sestankov, vodenjem dohodne in odhodne dokumentacije, posredovanjem pošte, sprejemom klicev, upravljanja dejavnosti voznega parka podjetja, urejanjem poslovnih poti, pripravo dokumentacije v slovenskem in angleškem jeziku,
  • usklajuje storitve upravljanja objektov, ki jih zagotavljajo zunanji dobavitelji (npr. storitve čiščenja),
  • vodi in zagotavljanja različne evidence,
  • sodeluje pri različnih projektnih nalogah,
  • stalno razvija, išče nove možnosti za optimizacijo področja administracije.

Kandidatom ponujamo:

  • odgovorno in dinamično delo v mednarodnem podjetju v prijetnem delovnem okolju,
  • pogodbo o zaposlitvi za določen čas 1 leta s polnim delovnim časom, poskusnim obdobjem 3 mesecev ter z možnostjo dolgoročnega sodelovanja,
  • nagrajevanje v skladu z uspešnostjo,
  • individualni razvojni načrt,
  • različne ukrepe v sklopu promocije zdravja v podjetju.

Od kandidatov pričakujemo:

  • najmanj V. stopnjo izobrazbe,
  • odlično sporazumevanje v slovenskem in angleškem jeziku, ustno in pisno,
  • poznavanje poslovne komunikacije in poslovnega bontona,
  • poznavanje MS Office (dobro poznavanje excela),
  • imeti najmanj 2 leti delovnih izkušenj.

Prednost bodo imeli kandidati:

  • z izraženo skrbnostjo, ažurnostjo in natančnostjo pri izvajanju nalog ter z odličnimi sposobnostmi organizacije in postavljanja prioritet,
  • s sposobnostjo izvajanja več nalog in projektov hkrati,
  • s fleksibilnim in prilagodljivim pristopom, proaktivni in usmerjeni k rezultatom,
  • z usmerjenostjo na stranke ter s hitro odzivnostjo na zahteve strank in sodelavcev,
  • z željo in možnostjo dobrega timskega sodelovanja.

Prijavo s priloženim življenjepisom in dokazili o izpolnjevanju pogojev, pošljite preko kariernega portala Skupine MOL.

Rok za oddajo prijav: 18. oktober 2020

 

 

×